Testa att mÄla ett pentagram pÄ vÀggen, funkar för mig.Sjekker mottak av radiosignal/styrke for MB6. Utrolig sensitiv. Vender jeg klokken 90 grader Þst eller vest, gÄr signalet ned fra L3 til L2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Testa att mÄla ett pentagram pÄ vÀggen, funkar för mig.Sjekker mottak av radiosignal/styrke for MB6. Utrolig sensitiv. Vender jeg klokken 90 grader Þst eller vest, gÄr signalet ned fra L3 til L2.
Kanske bÀsta radiosynk-rÄdet nÄgonsin!Testa att mÄla ett pentagram pÄ vÀggen, funkar för mig.
Nja. Er ateist og ikke medlem av statskirken og annet, sÄ en enkel titt sÞrover holder.Testa att mÄla ett pentagram pÄ vÀggen, funkar för mig.
Artsy enough for meKanske bÀsta radiosynk-rÄdet nÄgonsin!
KvÀllens icke-radiosynk-baksida. Försökte vara lite artsy partsy.
Man behöver inte vara troende för att detta ska funka!Nja. Er ateist og ikke medlem av statskirken og annet, sÄ en enkel titt sÞrover holder.
Bra sliten. Klockan alltsÄHehe nu förstÄr man de billiga priset men va fasen charmig.
Snacka om inkört gummi sitter bÀttre Àn sist, trÀningen har gjort nytta
Japp men de passar muddien att vara det menn gÄr ju byta bezeln hehe om man villBra sliten. Klockan alltsÄ
Fyller dom genomskinliga plastbitarna nÄgon funktion?
Det Àr en del av bezel. Samma konstruktion som pÄ övriga GWF-A, men transparent istÀllet för genomfÀrgadFyller dom genomskinliga plastbitarna nÄgon funktion?
"The GD-350GB-1JF has a retail price of 17,600 yen in Japan. It remains to be seen if it will be released in other regions."
G-Shock GD-350 celebrates its 10th anniversary with black and gold GD-350GB-1 - G-Central G-Shock Fan Site
An unexpected August release in Japan, the GD-350GB-1 is a black and gold edition of the GD-350 featuring vibration alerts. Not to be confused with thewww.g-central.com
@spammerstakeahike mÄste gilla denna bildenLaddning pÄgÄr
Kopplat in sladden istÀllet. GÄr mycket fortare att ladda.Laddning pÄgÄr
Tack för tipsKopplat in sladden istÀllet. GÄr mycket fortare att ladda.
Ps hitta ingen passande kontakt. Men redan pÄ M sÄ de funkar nogTack för tips
Najs, va gav du för den? Nytt bezel gÄr pÄ ca 220kr sÄ lÀtt vÀrt annars att skaffa nytt sÄdantHehe nu förstÄr man de billiga priset men va fasen charmig.
Snacka om inkört gummi sitter bÀttre Àn sist, trÀningen har gjort nytta
Tack 2,5 k ink fraktNajs, va gav du för den? Nytt bezel gÄr pÄ ca 220kr sÄ lÀtt vÀrt annars att skaffa nytt sÄdant