• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det Àr en del av bezel. Samma konstruktion som pÄ övriga GWF-A, men transparent istÀllet för genomfÀrgad

IMG_5511.jpeg
Okej! Dom ser ut att tĂ„la lite Ă€ventyr 😁

Ja den hÀr va riktigt bekvÀm, gummit har ju anvÀnds i 3 Är sÄ lagom inkört.
KÀnns inte som 2k kan bli lika mjukt o följsamt, nÄn som har en annan uppfattning?
PXL_20230801_082151780.jpg
Ingen aning om det. Tycker dock bÄde bandet pÄ 1k och 2k Àr tÀmligen bÄngstyriga. Men 2k med den rörliga infÀstningen av bandet Àr egentligen sÀmre tycker jag eftersom den emellanÄt kan nypa tag i nÄgot hÄrstrÄ.

Fast mest av allt undrar jag vad tusan som hĂ€nt med din klocka?? NĂ„gon som gjort en riktig faceplant? đŸ€”

Ingen aning om det. Tycker dock bÄde bandet pÄ 1k och 2k Àr tÀmligen bÄngstyriga. Men 2k med den rörliga infÀstningen av bandet Àr egentligen sÀmre tycker jag eftersom den emellanÄt kan nypa tag i nÄgot hÄrstrÄ.

Fast mest av allt undrar jag vad tusan som hĂ€nt med din klocka?? NĂ„gon som gjort en riktig faceplant? đŸ€”
Han skrev att han anvĂ€nt den varje dag i 3 Ă„r, kanske har ett tufft jobbđŸ€”

Tillbaka
Topp