Okej! Dom ser ut att tÄla lite ÀventyrDet Àr en del av bezel. Samma konstruktion som pÄ övriga GWF-A, men transparent istÀllet för genomfÀrgad
![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Okej! Dom ser ut att tÄla lite ÀventyrDet Àr en del av bezel. Samma konstruktion som pÄ övriga GWF-A, men transparent istÀllet för genomfÀrgad
![]()
Vad Àr det för lattjo Phasma-modell?Morron!
![]()
Vad Àr det för lattjo Phasma-modell?
Mmm, yummy. En sÄn dÀr man vet att man borde bygga med 7YO men helst gör sjÀlv med öl som sÀllskapEn sÄn hÀr. RÀtt cool ÀndÄ.
![]()
FÄr man med ett par snickarbyxor pÄ köpet?
Det Àr en vÀst som verkar ingÄ i en specialutgÄva.FÄr man med ett par snickarbyxor pÄ köpet?
Och en brunstkalenderFÄr man med ett par snickarbyxor pÄ köpet?
De Àr ju givet vem som ska skaffa den i trÄden de Àr vÀl bara jag som behöver kalendernOch en brunstkalender
Har du testat att trycka pÄ den hemliga knappen...
Ăr det den övre vĂ€nstra knappen?Har du testat att trycka pĂ„ den hemliga knappen...
HÀrligt med klockor som vandrar runt pÄ forumet. Alla har sina minnen med dem
Ingen aning om det. Tycker dock bÄde bandet pÄ 1k och 2k Àr tÀmligen bÄngstyriga. Men 2k med den rörliga infÀstningen av bandet Àr egentligen sÀmre tycker jag eftersom den emellanÄt kan nypa tag i nÄgot hÄrstrÄ.Ja den hÀr va riktigt bekvÀm, gummit har ju anvÀnds i 3 Är sÄ lagom inkört.
KÀnns inte som 2k kan bli lika mjukt o följsamt, nÄn som har en annan uppfattning?
![]()
Han skrev att han anvÀnt den varje dag i 3 Är, kanske har ett tufft jobbIngen aning om det. Tycker dock bÄde bandet pÄ 1k och 2k Àr tÀmligen bÄngstyriga. Men 2k med den rörliga infÀstningen av bandet Àr egentligen sÀmre tycker jag eftersom den emellanÄt kan nypa tag i nÄgot hÄrstrÄ.
Fast mest av allt undrar jag vad tusan som hÀnt med din klocka?? NÄgon som gjort en riktig faceplant?![]()
Högst sannolikt.Han skrev att han anvÀnt den varje dag i 3 Är, kanske har ett tufft jobb![]()
Bandet Àr riktigt fint faktisktHögst sannolikt.
Med tanke pÄ hur klockan tycks ha mÄtt frÄgar jag mig hur hans arm och hand ser ut![]()
JodÄHar nu googlat brunstkalender och kommit fram till att vi inte behöver nÄgon.
![]()
FrÀckt att ha kvar denHar fÄtt fart pÄ moppen jag hade nÀr jag var 15 sÄ Rangeman fick följa med pÄ en svÀng![]()
Bandet Àr riktigt fint faktiskt![]()
![]()
![]()