Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket villhöver pÄ den dÀr....Fick hem denna coola GWG-2000TLC idag men den fÄr lÀmna direkt. NÄn som Àr sugen?
![]()
Den Àr riktigt bra den dÀrMycket villhöver pÄ den dÀr....
Men...![]()
Kul med lĂ€nk! Ăr det samma som till fyrkanterna, eller nĂ„got helt annat?Mycket Mudmaster i trĂ„den idag
![]()
![]()
![]()
Grymt bra och stort grattis, passar bra i lÀderverkstan som sÀllskapMin första g-shock, inte missnöjdsitter svinskönt och Àr en skarp kontrast frÄn allt jag nÄgonsin Àgt innan, exakt motpol skulle man kunna sÀga
![]()
![]()
![]()
Grattis!Min första g-shock, inte missnöjdsitter svinskönt och Àr en skarp kontrast frÄn allt jag nÄgonsin Àgt innan, exakt motpol skulle man kunna sÀga
![]()
![]()
![]()
Grymt bra och stort grattis, passar bra i lÀderverkstan som sÀllskap
Bra start o börja med MRG förresten![]()
Grattis!
Den dÀr lÀr du vÀl va i det nÀrmaste ensam om skulle jag tro!
Precis du fÄr börja med smideri nu och knacka bezelerTack och tack
Den trivs fint bland lÀder, Àven om den nog inte sitter sÄ bra pÄ lÀder![]()
JÞsses. "RCVD" etter Ä ha ligget inne pÄ et bord langt fra vindu i natt. SÄ, hÞyde betyr mer enn retning. Har "L3" i Þverste etasje i huset, men mindre i de nedre etasjene.
Helt annan lĂ€nk. Mer "bulkig".Kul med lĂ€nk! Ăr det samma som till fyrkanterna, eller nĂ„got helt annat?
Ja den var rejÀl. Ser riktigt bra ut.Helt annan lÀnk. Mer "bulkig".
Blev tvungen att testa
Combi vs stÄlis vs Muddis.
![]()
Snyggt med guld.HÀnger pÄ mudmastertrenden
![]()
Trevliga GWF du hittat. Den med gul text var riktigt trevlig.Fem dykare och tre flygare, frÄn. Alla unika pÄ sitt eget vis. Men de delar Àven materialet karbonfiber/titan. För att vara en icke-samlare sÄ Àr jag nöjd.
![]()
Fanns smÀckrare lÀnkar ocksÄ, men denna kÀndes mest korrektJa den var rejÀl. Ser riktigt bra ut.
Coolt moln i bakgrundenTyvÀrr lite dÄligt vÀder tidigare idag....
![]()
Jag saknar en smileyCoolt moln i bakgrunden![]()
Mycket kul dÀrBara jag som önskar att @Fujoor Àndrar till bytes i sin annons?![]()