Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klart jag inte ska sÀga nÄt till @Fru hepanter
Det Àr precis sÄ man ska göraViktig med riktig verktÞy nÄr man skal justere lenken. En binders og tannpirker er fantastiske verktÞy.
Om nÄgon undrar, efter att jag sÄlt av allting kommer jag spara 1-2 st G-shocks. Denna Àr inkluderad. @roloj
En DW-6600 som fÄtt moderna klÀder.
Har en del san martins jag kommer sÀlja av, g-shocks har jag inte sÄ mkt kvar Àn dom jag lagt ut.Bra ÀndÄ ha nÄgot kvar
Jag Àr ocksÄ nyfiken pÄ om det kommer Ànnu mer vad det Àr
TÀnkte vÀl att en skulle hamna hos digSÄdÀr nu kan G-Shock livet börja pÄ allvar igen.
Blir att korta lÀnk ikvÀll
Om nÄgon undrar, efter att jag sÄlt av allting kommer jag spara 1-2 st G-shocks. Denna Àr inkluderad. @roloj
En DW-6600 som fÄtt moderna klÀder.
Posta sÄ fÄr man seMIn DW-6600 kommer jag aldrig sÀlja dÄ det var min första klocka jag hade som ung pöjk. TyvÀrr Àr min DW-6600 inte den jag fick som pojke men en jag hittat efter mÄnga Är och lyckades fÄ liv i. Har sjÀlv sÄlt av allt annat nu men har en DW-6900 som klocka nu till jag kan köpa min sista klocka (En Panerai)