Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Sjukt cool! HÄll i den dÀr nu! HÄrt!Va ju inte den som jag hade tÀnkt skulle komma just idag men dÄ kan de istÀllet bli 2 klockor idag att öppna. Men nu Àr man med groda igen![]()
JÀtte frÀn, jag höll hÄrt i den men den slank ur greppet och hoppade ur hÀnderna, sen hoppade den hem igen...Gr
Grattis! Sjukt cool! HÄll i den dÀr nu! HÄrt!
Men jÀklar vilken bjÀsse det Àr!![]()
VadÄ, sÄ detta Àr andra gÄngen den Àr virad runt samma arm?JÀtte frÀn, jag höll hÄrt i den men den slank ur greppet och hoppade ur hÀnderna, sen hoppade den hem igen...
Ja den va vÀl alldeles för kÀr i hajens pussar, för nÀr den sÄg en ko sÄ tog den resvÀskan och drogVadÄ, sÄ detta Àr andra gÄngen den Àr virad runt samma arm?![]()
SÄ nu jÀv... har du nitat fast den. Helt rÀtt.Ja den va vÀl alldeles för kÀr i hajens pussar, för nÀr den sÄg en ko sÄ tog den resvÀskan och drog
SÄ ja⊠att slita sig loss frÄn hajens kÀftar Àr inte lÀtt sÄ bara att komma hem igen lilla turkos!Ja den va vÀl alldeles för kÀr i hajens pussar, för nÀr den sÄg en ko sÄ tog den resvÀskan och drog
SÄhÀr i efterhand skulle man behÄllit denVÀntar pÄ sonen. MudmastertÄget fortsÀtter.
![]()
Den kanske blir till saluSÄhÀr i efterhand skulle man behÄllit den![]()
Fattar hade ju tvÄ gwg2kDen kanske blir till salu. Har tvÄ och det kÀnns ju lite onödigt. Men kul. Men onödigt
Ja, ni fattar
![]()
Vilket mysigt kvÀllsgöra! NÀstan att man blir sugen pÄ att plocka isÀr en bara för attGodkÀnd ankomstkontroll. Bara badet kvar.
Let's go Skalman
![]()
Edit:
Va sablar, lika bra att smörja upp. Kan vara pÄ sin plats efter 7-8 Är
![]()
JÀtte frÀn, jag höll hÄrt i den men den slank ur greppet och hoppade ur hÀnderna, sen hoppade den hem igen...
Löjligt avslappnande. Men det krÀvs sin karl att sitta lugnt i bÄten och lÄta det torka rejÀlt, tur det finns GT som sÀllskapVilket mysigt kvÀllsgöra! NÀstan att man blir sugen pÄ att plocka isÀr en bara för attHur blev resultatet?
Tack för mycket trevlig möte! Du Àr sonens stora G-shock idol nu, han blev inspirerad!Vart ivÀg pÄ lite biltrÀff med Amigo.
DÀr blev jag uppfÄngad av @Auto Ola som var pÄ semesterbesök
Sonen hade riktigt god smak med helkolfibrade 5600an
![]()