• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Kunglig morgon.

PXL_20230806_055843441.jpg
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Har nog inte frĂ„gat Ă€n🙄
Men kan ju stÀlla frÄgan nu sÄ...

Hur mĂ„nga skulle kunna tĂ€nka sig deltaga pĂ„ ett G-shock-GTG till exempel i Kalmarkrokarna, alternativt i Ängelholmskrokarna?? 😃
Inte HĂ€ssleholm som jag felaktigt skrev innan....
Blandar du ihop tassemarkerna med nordvĂ€stra SkĂ„ne @roosterman 😃 Hursomhelst, finns det tid sĂ„ kommer jag gĂ€rna!
 

MrIzoard

Panerai
2-Faktor
Har nog inte frĂ„gat Ă€n🙄
Men kan ju stÀlla frÄgan nu sÄ...

Hur mĂ„nga skulle kunna tĂ€nka sig deltaga pĂ„ ett G-shock-GTG till exempel i Kalmarkrokarna, alternativt i Ängelholmskrokarna?? 😃
Inte HĂ€ssleholm som jag felaktigt skrev innan....
Blir det Ängelholmskrokarna sĂ„ skall jag försöka fĂ„ ihop det, Kalmar fungerar nog tyvĂ€rr inte.
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Om han inte laddar ned appen borde vĂ€ll klockans bluetoothfunktion va avslagen. Eller funkar det inte sĂ„ 🙈
Klockan har ju ÀndÄ bluetooth, sÄ misstÀnker att den Àr en sÀkerhetsrisk i sig kan jag tÀnka mig Àven om du har app eller ej :) men jag jobbar inte inom militÀren och inte inom sÀkerhet sÄ vet inte mer om de, sÄ bara ett tidigare inlÀgg dÀr en anvÀndare fick ta av sig klockan innan möten osv.
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Nu sitter man i bilen.
Efter detta inköpet sÄ har jag insett att jag inte behöver strÀva efter nÄgonting som skulle vara bÀttre Àn denna, den Àr en filltrÀff grÀset Àr inte grönare pÄ andra sidan det Àr det jag sÀger till rosa varje dag fullkomligt Àlskar denna klockan
PXL_20230806_101949314.jpg
 
Senast Àndrad:

ironcastle

Patek
2-Faktor
Nu sitter man i bilen.
Efter detta inköpet sÄ har jag insett att jag inte behöver strÀva efter nÄgonting som skulle vara bÀttre Àn denna, den Àr en filltrÀff grÀset Àr inte grönare pÄ andra sidan det Àr det jag sÀger till rosa varje dag fullkomligt Àlskar denna klockan
PXL_20230806_101949314.jpg
Det dĂ€r lĂ„ter som ett politikeruttalande. 🙄 😜
 

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Nu sitter man i bilen.
Efter detta inköpet sÄ har jag insett att jag inte behöver strÀva efter nÄgonting som skulle vara bÀttre Àn denna, den Àr en filltrÀff grÀset Àr inte grönare pÄ andra sidan det Àr det jag sÀger till rosa varje dag fullkomligt Àlskar denna klockan
PXL_20230806_101949314.jpg
Here we go again. :D Hur mÄnga totalkeepers har du haft nu?;)
Heads up till andra i trÄden, svart MRG snart till salu pÄ ett forum nÀra dig.:p
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Nu sitter man i bilen.
Efter detta inköpet sÄ har jag insett att jag inte behöver strÀva efter nÄgonting som skulle vara bÀttre Àn denna, den Àr en filltrÀff grÀset Àr inte grönare pÄ andra sidan det Àr det jag sÀger till rosa varje dag fullkomligt Àlskar denna klockan
PXL_20230806_101949314.jpg
grymt med en klocka som har fabriks-dings, pĂ„minner om skrönan om att man kunde köpa förbucklade Renault & Peugeot pĂ„ 70talet 😄
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Nu sitter man i bilen.
Efter detta inköpet sÄ har jag insett att jag inte behöver strÀva efter nÄgonting som skulle vara bÀttre Àn denna, den Àr en filltrÀff grÀset Àr inte grönare pÄ andra sidan det Àr det jag sÀger till rosa varje dag fullkomligt Àlskar denna klockan
PXL_20230806_101949314.jpg
SĂ„ hĂ€rligt att höra att det kĂ€nns sĂ„ bra! Den ser ju onekligen coolare ut Ă€n din panna, men vad Ă€r det du kĂ€nner Ă€r annorlunda jĂ€mfört med din förra italienska klocka? Jag har ju förbjudit mig sjĂ€lv att sĂ€lja min UX och det verkar funka bra Ă€n sĂ„ lĂ€nge. Min UX Ă€r min keeper for life, sĂ„ kallat! Men det hade ocksĂ„ suttit fint med en MR-G mĂ„ste jag sĂ€ga

 
Topp