Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den italienska Ă€r ju hur grym som helst, den har ju enkelheten all historia.SĂ„ hĂ€rligt att höra att det kĂ€nns sĂ„ bra! Den ser ju onekligen coolare ut Ă€n din panna, men vad Ă€r det du kĂ€nner Ă€r annorlunda jĂ€mfört med din förra italienska klocka? Jag har ju förbjudit mig sjĂ€lv att sĂ€lja min UX och det verkar funka bra Ă€n sĂ„ lĂ€nge. Min UX Ă€r min keeper for life, sĂ„ kallat! Men det hade ocksĂ„ suttit fint med en MR-G mĂ„ste jag sĂ€gaâŠ
Aahhh! Lunchen sÀkrad i a f fram till oktober!AppropÄ dagens regnklocka....
Hemma igen efter 23mil i konstant regn...
Men lite paketöppning pÄ det sÄ.....
Stort grattisLite mer paketöppning blire trots allt
Det kom ju ett paket precis nÀr vi skulle köra i fredags, sÄ det fick vÀnta tills nyss KaraktÀr lixom....
Tack @Ploprof för en bra och smidig affÀr
Jepp, sĂ€msta sommaren nĂ„gonsin som min tioĂ„ring sĂ„ fint saâŠHu, vilket vĂ€der
Det gula bandet finns hos Watchband Berlin.Jepp, sĂ€msta sommaren nĂ„gonsin som min tioĂ„ring sĂ„ fint saâŠ
Liknande klocka pÄ, dock avis pÄ ditt band
Beror nog pÄ vilken panna vi pratar om. En base logo Àr som en dw-5600, skitlÀtt att hitta. Du som har en Paneristi badge borde veta att det finns rÀtt mÄnga limiterade pannor som Àr riktigt svÄrt att fÄ tag i.en panna kan man fixa en hur lÀtt som helst.
Grejen Àr att jag fattar vÀl det, men lite skillnad i prisklass pÄ limiterade pannor mot MRG limiteradeBeror nog pÄ vilken panna vi pratar om. En base logo Àr som en dw-5600, skitlÀtt att hitta. Du har har en Paneristi badge borde veta att det finns rÀtt mÄnga limiterade pannor som Àr riktigt svÄrt att fÄ tag i.
Perfekt ju! Ett tag var de nÀstan omöjliga att fÄ tag pÄ.Det gula bandet finns hos Watchband Berlin.
Casio Yellow Resin Replacement Watch Strap for GWG-1000-1A9, GWG-1000
Casio Yellow Resin Watchband for GWG-1000-1A9, GWG-1000 Mudmaster Resin Watch Strap with black letterings : MUD RESIST, TRIPLE SENSOR, MULTI BAND 6, TOUGH Swww.watchband-shop.com
Fast jÀmförelsen Àr inte helt off? Det finns en hel del limiterade pannor som Àr vÀldigt svÄrt att fÄ tag i. En base hittar du lÀtt medan det Àr svÄrt att hitta en Pre-A, Fiddy, La Bomba, 360, Bronzo, list goes on and on... HÄller inte med om en base hÄller hög klass men det Àr en annan diskussion.Grejen Àr att jag fattar vÀl det, men lite skillnad i prisklass pÄ limiterade pannor mot MRG limiterade
FrÄgan va ju jÀmförelsen med min Hammertone MRG o den pannan jag faktiskt hade.
Min base 000 gjordes dock i 500 ex bara för de va en Gserie men jag vet ju va den bor.
En base panna Àr i vilket fall inte jÀmfört med en 5600. En base panna hÄller vÀldigt hög klass och skillnaderna Àr inte lika stor som en 5600 vs en mrg
Ja det var skitsvÄrt att fÄ tag i det innan. Jag fick vÀnta mer Àn halvÄr pÄ min frÄn PacParts men nu verkar de finnas lite överallt.Perfekt ju! Ett tag var de nÀstan omöjliga att fÄ tag pÄ.
Jo dom du radar upp dÀr Àr visst lÀtta att fÄ tag i, @Daion har allihopFast jÀmförelsen Àr inte helt off? Det finns en hel del limiterade pannor som Àr vÀldigt svÄrt att fÄ tag i. En base hittar du lÀtt medan det Àr svÄrt att hitta en Pre-A, Fiddy, La Bomba, 360, Bronzo, list goes on and on... HÄller inte med om en base hÄller hög klass men det Àr en annan diskussion.
Hajen hade alla MRG ocksÄ .Jo dom du radar upp dÀr Àr visst lÀtta att fÄ tag i, @Daion har allihop
End of discussion
Nu ger vi trÄden vettiga inlÀgg och slutar med tramset
Ăr det en av de blĂ€strade stĂ„lisarna?Godafton pĂ„ er allihopa!
HÀr kommer nÄgra bilder som jag mÄste fÄ lÀgga upp nu nÀr det nÀmns lite i trÄden.
Ett stycke sovande fyrkant (i brIst pÄ dw5600) och en base 1084 aka dw5600 i G-Shockkretsar.
Ja, det Ă€r originalet frĂ„n Bjarne, den första glasblĂ€strade.Ăr det en av de blĂ€strade stĂ„lisarna?
Du villhöver inte ha tillbaka den blÄ grodan i utbyte mot den dÀr?
Oh, ja kanske det! Jag har missat tvÄ gÄnger pÄ K&SJa, det Àr originalet frÄn Bjarne, den första glasblÀstrade.
Nja, jag tackar och bockar för ditt erbjudande men fÄr passa denna gÄng. Kan övervÀga att lÄta den flytta till dig om du vill köpa den.
Woow, jag bara Àlskart, alltsÄ hur coolt som helst! Ja, Duplot alltsÄ!Duplo pÄ G
Fox Fire Àr hur tufft som helstBack on the grind, som ungdomen sÀger