Good morning
DubbelseendeGood morning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Good morning
DubbelseendeGood morning
Hmmm, luren var buggig nÀr jag laddade upp bilden.. DÄ blev det tydligen dubbelpostDubbelseende
SÀljes - TvÄ G-shock. Full Metal. En stÄl, en guld.
Hej! SÀljer tvÄ metall g-shocks. GMW-B5000TFG-9ER Och GMW-B5000D-1ER Den stÄliga lite mer anvÀnd. Schysst bruksskick. Den guldiga finare skick. BÀgge med repor pÄ spÀnnena. BÀgge full set. Fetare box pÄ den guldiga. Laddade dem igÄr och de synkade fint med nÄgot av radiotornen...klocksnack.se
Inte ofta den dÀr guldiga dyker upp! KÀnns som ett par köp bÄde separat men framför allt paret!
Jag var tvÄaVem hÀr i trÄden knep dom tvÄ fyrkanterna igÄr förresten?
Jag var trea pÄ bollen..Jag var tvÄa
Jag var 7a. Men slapp vÀl lÀgga ut 4k dÄ istÀlletVem hÀr i trÄden knep dom tvÄ fyrkanterna igÄr förresten?
Jag ville iofs bara ha guldisen, oklart varför jag sÄlde den jag hadeJag var trea pÄ bollen..
Hehehe, sÄ tÀnkte jag oxÄ.Jag var 7a. Men slapp vÀl lÀgga ut 4k dÄ istÀllet
Jag var nr. 1 Ska bli kul med TFG igen. Har dessutom aldrig testat trÄksubVem hÀr i trÄden knep dom tvÄ fyrkanterna igÄr förresten?
Jag var fyraJag var trea pÄ bollen..
Jag var nr. 1 Ska bli kul med TFG igen. Har dessutom aldrig testat trÄksub
Skulle tro att nummer 4 hÀr ovan Àr vÀldigt intresserad av den trÄkiga av domJag var fyra
Det har du rÀtt i.Skulle tro att nummer 4 hÀr ovan Àr vÀldigt intresserad av den trÄkiga av dom
SÀg till om du ska slÀppa trÄkenJag var nr. 1 Ska bli kul med TFG igen. Har dessutom aldrig testat trÄksub
Skulle tro att nummer 4 hÀr ovan Àr vÀldigt intresserad av den trÄkiga av dom
Det har du rÀtt i.
Du fÄr ett stort . Bara hör av dig i PM om det blir aktuelltDet kan vi sÀkert lösa . Var mest ute efter TFG.
-Det kommer nog mera, kolla barometernĂntligen sĂ„ försvann regnet
Tror den har fel, ska va fÀrdigt enligt smhi-Det kommer nog mera, kolla barometern
Mitt stĂ€ll sĂ€ger hejHar börjat rota i mina paket som kom igĂ„r âŠ