Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ jÀkla snyggt med dom tonade!!Har snart inte en standard display kvar
MRG till sÄnt jobb de Àr sen gammaltFixa bromsarna-G.
Började som vanligt fint med handskar pÄ. Men som vanligt spÄrade det ur... Tycker man ska fÄ ut omgÄngar klossar ur ett par skivor, sÄ fick gnida lite pÄ skivorna... Men nu ska det vÀl bara vara meka ihop allt igen hoppas jag.
...och det blir nog en (otrogen ) paketöppning idag tror jag!
Har min andra G som jag köpte. Har fÄtt sina blessyrer. Bandet ser faktiskt mögligt utMRG till sÄnt jobb de Àr sen gammalt
Originalet Àr lÀttareRabatt pÄ MRG-B5000B hos Klockmagasinet för den som Àr sugen. Jag nöjer mig med kopian.
Casio G-Shock MR-G Radio-Controlled MRG-B5000B-1DR
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Mm, önskar att den ser ut som pÄ bilden dvs i matt gunmetal istÀllet för högblankt. Byggde min porter-modd med gulddetaljer för att efterlikna den pÄ bilden.Originalet Àr lÀttare
Köp och gör en sandpapper-modMm, önskar att den ser ut som pÄ bilden dvs i matt gunmetal istÀllet för högblankt. Byggde min porter-modd med gulddetaljer för att efterlikna den pÄ bilden.
Nu fÄr du berÀtta merNu Àr jag pÄ G med ny MRG, blir fabriksny kanske processen Àr igÄng, vi fÄr se vad framtiden visar.. spÀnnande
Ja nÄgon mer mÄste ju axla rollen o plocka hem nÄgra refined g:sNu fÄr du berÀtta mer
Mudmasters Ă€r rĂ€tt rejĂ€lt trevliga Ă€ndĂ„ âŠGwg har avklarat jumpyard i Linköping och strax dags för IkeaâŠ.
Mudmasters Ă€r rĂ€tt rejĂ€lt trevliga Ă€ndĂ„ âŠ
Fyrkant?Nu Àr jag pÄ G med ny MRG, blir fabriksny kanske processen Àr igÄng, vi fÄr se vad framtiden visar.. spÀnnande
Verkligen! Liite stora men estetiskt en fulltrĂ€ff annars, 40% mindre och jag kunde va owg typ (kanske )âŠMudmasters Ă€r rĂ€tt rejĂ€lt trevliga Ă€ndĂ„ âŠ
NopeFyrkant?
SpÀnningen stiger
VÀljer mellan fler sÄ fÄr se va de blir i alutÀndanSpÀnningen stiger
B2000R?
Cool som attan men vill ha lÀnkB2000R?