Laddar batterierna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite ojÀmt fördelat tycker jag nog...
NÄgon med en G-Shock-display hemma MÄste nÀstan vara nÄgon i trÄden?Den hÀr mÄste ni ju gÄ med pÄ. Obs, inte min annons.
CASIO G-SHOCK GMW-B5000 TVB TITANIUM
Utropspris: 11300 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-08-27 16:30:26. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Har aldrig sett honom i trÄden, men finns pÄ KSNÄgon med en G-Shock-display hemma MÄste nÀstan vara nÄgon i trÄden?
"Hela samlingen ska bort" - nÄgon som har gett uppHar aldrig sett honom i trÄden, men finns pÄ KS
Hehe. En smak till @Roosterwife och tvÄ smaker till mig En "kula" hÀr motsvarar nog tre hos dom flesta andra glassnissarnaLite ojÀmt fördelat tycker jag nog...
Lite liten kanske, men ser god ut
Ahaaa, nu förstÄr jag hur det gick till nÀr MB6 synkade natten efter helt utan svartkonster!Undersöker detta med mottagning utan antenner, hur funkar det egentligen?
Det hÀr Àr evolution!Ahaaa, nu förstÄr jag hur det gick till nÀr MB6 synkade natten efter helt utan svartkonster!
Borde det inte vara lÀttare att klÀttra om det INTE hÀngde nÄgon i dina bakfickor??Har kört GW-7900 hela helgen och hunnit med bÄde gubbaklÀttring, besök pÄ Grimeton radiostation och lite andra sportaktiviteter.
Ja jag sÄg att det var tight spottning dÀr minsann men hellre det Àn en vrickad fotBorde det inte vara lÀttare att klÀttra om det INTE hÀngde nÄgon i dina bakfickor??