Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den ekvationen Àr ju inte helt kulSer ju inte ljust ut om man sÀger sÄ
Ja de Àr för jÀkligt en halv mille borta pÄ ett Är nÀr de försvinner 2 kr pÄ priset. Din svÄger förlorar de dubblaDen ekvationen Àr ju inte helt kul
SvÄgern ligger pÄ ca 2,5-3m2 varannan dag... Riktigt elakt avbrÀck i ekonomin
OCH, det Àr ju inte sÄ att mjölken blivit tvÄ kronor billigare i affÀren precis..
En G-shock oxÄ förstÄs
Ja MRG Àr otroligt bekvÀma, nÀr man vÀl har satt en pÄ armen Àr de svÄrt att ha nÄt annatMRG-mÄndag snart över. Tycker att denna Àr sÄ otroligt bra. Snygg som tusan och sitter finfint pÄ armen
Den dÀr Àr helt fantastisk, otroligt snygg.MRG-mÄndag snart över. Tycker att denna Àr sÄ otroligt bra. Snygg som tusan och sitter finfint pÄ armen
Den dÀr vÀxer pÄ mig, vore nÀstan vÀrt att köpa den enbart för att den Àr cool. Vem behöver se vad klockan Àr?DÄ Àr det mÄndag igen.
Den klockan köper man inte för att se tiden.Den dÀr vÀxer pÄ mig, vore nÀstan vÀrt att köpa den enbart för att den Àr cool. Vem behöver se vad klockan Àr?
Det har ju vÀnt! The botten is nÄdd!Ser ju inte ljust ut om man sÀger sÄ
Dags att börja bunkra mjölk!Det har ju vÀnt! The botten is nÄdd!
Fan kÀnner att jag behöver en sÄn med.Svart mot vit