StÀmmer bra detDenna har vÀl varit och snurrat i lagÄrden? Fick bli en gammal bild dÄ sonen snott den för kvÀllen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀmmer bra detDenna har vÀl varit och snurrat i lagÄrden? Fick bli en gammal bild dÄ sonen snott den för kvÀllen.
#nattbeater #KSdeep_loreDags att hoppa i sÀngen med denna
Nice, gratis Àr gotthar du micklat nÄt med den?Eftersom kvÀllen igÄr slutade med snack om @hepanter 's avlagda G-shocks sÄ börjar jag dagen med en av dom
Den stealthigaste av dom alla
Inte mycket mer Àn att tvÀttat den lite lÀtt, ska kolla över packningar och ge den ett lite mer fÀrgglatt utseende Àr tankenNice, gratis Àr gotthar du micklat nÄt med den?
Kom pÄ att jag har nÄn timme pysseltid innan blivande svÀrpöjkens förÀldrar ska komma pÄ besök.Nice, gratis Àr gotthar du micklat nÄt med den?
Undersöker detta med mottagning utan antenner, hur funkar det egentligen?
Snygg outfit, Àr den varm ?
Inte sÄ farligt. VÀtskekyld. FrÄn insidanSnygg outfit, Àr den varm ?
De Àr inte jag han medföljde vid klocköpet han jobbar pÄ bra men han vÀgrar anvÀnda Mora kniven till att skÀra upp balarnaSnygg outfit, Àr den varm ?