Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TJĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPHittade lite bilder pĂ„ GWG 2000CR-1A. Den Ă€r ruskigt lĂ€cker
NÀr du hamrat klart pÄ Hammer Tone kan den flytta hitGodmorgon
Fler beaters in making, men DLCn Àr jÀkligt bra pÄ dessa sÄ de tÄl nog rejÀlt med anvÀndning
Tar "fake aged lume" till en helt ny nivÄ!Hittade lite bilder pÄ GWG 2000CR-1A. Den Àr ruskigt lÀcker
Hmm.. denna kÀnns som TLC, lite för överarbetad, för rörig.... de borde ha tonat ner battle scars pÄ bezeln och framhÀvt visarna och siffrorna bÀttre.... ljusare.Hittade lite bilder pÄ GWG 2000CR-1A. Den Àr ruskigt lÀcker
Ingen aning, kan nog va alla med knackad ring som kallas för det? Vet bara att denna gÄtt under de smeknamnet pÄ forumet.NÀr du hamrat klart pÄ Hammer Tone kan den flytta hit
Edit: GÄr alla tsuiki-MRG under namnet Hammer tone? Eller gÄr MRG-G2000HB-1A under nÄgot annat namn?
Ja den dÀr Àr sjukt stilig!DÄ hÀlsar jag MTG-B1000TJ-1A
AKA "Thai Chi" vÀlkommen till gÄrden
GALET överaskad över hur jÀkla cool den Àr!!! sÄ stealthy och roligt att man inte ser dom sÄ ofta.
Kul att ha en MTG i samlingen som platsar i de övriga gÀnget.
Nu lite bilder
Fotar inte sÄ skarpa bilder som @-RI- och @L&W men hoppas de duger
Japp hÄller med men de gÄr ju alltid fÄ lite rabatt om man meijlar kulta texDe kunde ha kostat en tusing mindre..
VĂ€ntar in damerna vill till gymmet
Helt klart den bÀsta storleken pÄ G-Shock jag har. Sitter grymt bra platt för o va en G-Shock
De kunde ha kostat en tusing mindre..
Jepp! Men kanske kul testa via en passaround och utlottning om fler Àr nyfikna (?). Tycker den blir estetiskt bÀttre för varje ggn jag ser den, displayen verkar dock rÀtt b men inte min prio
Ja verkligen kÀnns som en mindre variant av GWG1k fast i stÄl.Sitter perfekt, sÄdÀr lagom stor
Ser ut som G-Shock kopia frÄn SKMEI.För mig Àr det nÄt som inte riktigt stÀmmer.
Har lite svÄrt för de tunna siffrorna. Borde vara lite fetare.
Har svÄrt för smartwatch stuket iomed den displayen, kankse Àr bakÄtstrÀvare inte vet jaFör mig Àr det nÄt som inte riktigt stÀmmer.
Har lite svÄrt för de tunna siffrorna. Borde vara lite fetare.
Det jag mest stör mig pÄ Àr hur lite bezel skydd Mudmannen har om man bortser frÄn skruv- och sensor bezel skydd.De kunde ha kostat en tusing mindre..
Displayens nedre halvan ser obalanserad ut med sekunderna lÄngt till höger och helt tomt till vÀnster. Har aldrig gillat det pÄ Pro Trek. Layouten pÄ Casio AE-1500 ser mycket bÀttre ut.Det jag mest stör mig pÄ Àr hur lite bezel skydd Mudmannen har om man bortser frÄn skruv- och sensor bezel skydd.
Det Àr knappt 2 mm runt om displayen sÄ nÄgot som kommer emellan kan lÀtt repa displayen.
Och jag hÄller med att siffrorna Àr för tunna för en G-Shock,