Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Coolhetsfaktorn Àr jÀkligt högSkÀmt Äsido sÄ Àr nog TVA den titanare som stigit mest i pris och Àr svÄrast att fÄ tag i.
Hammertone MRG vs thai ChiRiktigt fin, fick feeling Ä tog pÄ mig min MTG hur Àr lumen pÄ den?
Riktigt tuff och eftertraktad. Men sÄ sÀrskilt sÀllsynt Àr den vÀl inte. Som @Derix skriver Àr det vÀl den titanare som hÄller vÀrdet bÀst eller till och med stigit nÄgot i pris. Synd (tur ) att jag för nÀrvarande inte befinner mig i fyrkantstrÀsket, annars hade jag nog klippt den. Likt @hepanter tÀnkte jag sjunka djupare i MRG-trÀsket och möjligen fler FrogmanKollade pÄ den TVA som ligger ute pÄ Tradera och lÀser följande i annonsen.
"klockan som Àr till salu Àr vÀrldskÀnd under namnet VIRTIUAL ARMOR och anses vara den mest eftertraktade och mest sÀllsynta G-Shock nÄnsin Casio har lanserat"
Anses vara den mest sÀllsynta? Finns det nÄgon fakta som bekrÀftar det (lÄg produktion) eller Àr det kryddat och nÄgot som endast Àr gissningar frÄn allmÀnheten?
Ja I squaretrÀsket har jag varit hade Àven tvbRiktigt tuff och eftertraktad. Men sÄ sÀrskilt sÀllsynt Àr den vÀl inte. Som @Derix skriver Àr det vÀl den titanare som hÄller vÀrdet bÀst eller till och med stigit nÄgot i pris. Synd (tur ) att jag för nÀrvarande inte befinner mig i fyrkantstrÀsket, annars hade jag nog klippt den. Likt @hepanter tÀnkte jag sjunka djupare i MRG-trÀsket och möjligen fler Frogman
Och vilket trÀsk Riktigt bra!Ja I squaretrÀsket har jag varit hade Àven tvb
Ne den vandrade vidareOch vilket trÀsk Riktigt bra!
Har du kvar din MRG-fyrkant?
Vinner ja Eurojackpot sÄ ska jag ha en sÄdan!Fan vill ha en 40th MRG
Den har alltid vaktats av ett djurDen flyttade hem till mig sen
Kommer aldrig hÀnda att jag Àger en hellerVilket ja Eurojackpot sÄ ska jag ha en sÄdan!
Ja I squaretrÀsket har jag varit hade Àven tvb
Tack men inga av dom finns kvar lÀngreVacker samling
Ja Hammer va verkligen fÀrgglad det Àr verkligen en fin klocka, mtgn ocksÄ sÄ klart sÄg ut som att en inte hade nÄgon lume pÄ visaren först men trevligt att den hade det!Hammertone MRG vs thai Chi
Just den Hammertone spöar allt motstÄnd sinnesjukt bra lume
Sen AKA ZONAE vs thai chi
Du Àr nog nÀrmre pÄ att Àga en sÄdan Àn mig har aldrig haft MRG men den 40 Ärs jubileum Àr sjukt fin, sÀkert sÀllsynt ocksÄ.Kommer aldrig hÀnda att jag Àger en heller
Cool! Och Àntligen rÀtt fÀrg pÄ visarlume sÄ att kontrasten ÀndÄ finns. Grattis!DÄ hÀlsar jag MTG-B1000TJ-1A
AKA "Thai Chi" vÀlkommen till gÄrden
GALET överaskad över hur jÀkla cool den Àr!!! sÄ stealthy och roligt att man inte ser dom sÄ ofta.
Kul att ha en MTG i samlingen som platsar i de övriga gÀnget.
Nu lite bilder
Fotar inte sÄ skarpa bilder som @-RI- och @L&W men hoppas de duger
...gissar jagTack kommer nog inte in nÄt nu pÄ ett tag gissar jag lagt lite för mycket pengar senaste tiden
Ett köpstopp kan ju variera lixom Eller vara fiktivt .... Hypotetiskt sett alltsÄ...gissar jag
Helt rÀtt, som beroende kan man inte kontrollera fullt ut vad som hÀnder liksom...
Sa till dottern nÀr jag köpte brons-Orisen att jag hade köpstopp nu. Sen kom den hem och hon tittade frÄgande pÄ mig...
Men köpstoppet var ju efter jag hade köpt den!
Men den gamla titan-camon ser vi inte ofta heller idag va?SkÀmt Äsido sÄ Àr nog TVA den titanare som stigit mest i pris och Àr svÄrast att fÄ tag i.
Ja, fast jag var stÄndaktig förra veckan nÀr jag oköpte en klockaMen den gamla titan-camon ser vi inte ofta heller idag va?
Den blÄ titan-camon GMW-B5000TCF-2 ser man mycket sÀllan tycker jag, men den kanske bara Àr minst populÀr? Jag gillar den i alla fall. NÄgon hÀr som har den?Men den gamla titan-camon ser vi inte ofta heller idag va?
Ja, den Àr inte vanlig, tror det beror pÄ att den var sÄ pass udda och konkurrerades ut av den svarta varianten. Den senare har ju dessutom dlc vilket den blÄ inte har.Den blÄ titan-camon GMW-B5000TCF-2 ser man mycket sÀllan tycker jag, men den kanske bara Àr minst populÀr? Jag gillar den i alla fall. NÄgon hÀr som har den?
Som vÀl har avslipad bezeltopp?Ja, den Àr inte vanlig, tror det beror pÄ att den var sÄ pass udda och konkurrerades ut av den svarta varianten. Den senare har ju dessutom dlc vilket den blÄ inte har.
@BarbaBaba har en blÄ.