• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Coolhetsfaktorn Àr jÀkligt hög
Kool kool
IMG_20230822_210412-01.jpeg
 
Kollade pÄ den TVA som ligger ute pÄ Tradera och lÀser följande i annonsen.

"klockan som Àr till salu Àr vÀrldskÀnd under namnet VIRTIUAL ARMOR och anses vara den mest eftertraktade och mest sÀllsynta G-Shock nÄnsin Casio har lanserat"

Anses vara den mest sÀllsynta? Finns det nÄgon fakta som bekrÀftar det (lÄg produktion) eller Àr det kryddat och nÄgot som endast Àr gissningar frÄn allmÀnheten?
Riktigt tuff och eftertraktad. Men sĂ„ sĂ€rskilt sĂ€llsynt Ă€r den vĂ€l inte. Som @Derix skriver Ă€r det vĂ€l den titanare som hĂ„ller vĂ€rdet bĂ€st eller till och med stigit nĂ„got i pris. Synd (tur 😊) att jag för nĂ€rvarande inte befinner mig i fyrkantstrĂ€sket, annars hade jag nog klippt den. Likt @hepanter tĂ€nkte jag sjunka djupare i MRG-trĂ€sket och möjligen fler Frogman

Har för övrigt sĂ„lt en G-shock till sĂ€ljaren. Superseriös och inga konstigheter. SlĂ„ till nĂ„gon 😊

Edit: den TVB samma sÀljare har Àr vÀl fint prissatt, givet att det inte finns nÄgot högt reservationspris
 
Senast Àndrad:
Riktigt tuff och eftertraktad. Men sĂ„ sĂ€rskilt sĂ€llsynt Ă€r den vĂ€l inte. Som @Derix skriver Ă€r det vĂ€l den titanare som hĂ„ller vĂ€rdet bĂ€st eller till och med stigit nĂ„got i pris. Synd (tur 😊) att jag för nĂ€rvarande inte befinner mig i fyrkantstrĂ€sket, annars hade jag nog klippt den. Likt @hepanter tĂ€nkte jag sjunka djupare i MRG-trĂ€sket och möjligen fler Frogman
Ja I squaretrÀsket har jag varit hade Àven tvb
IMG_20230822_213503.jpg
DSC_1111~2.JPG
 
DÄ hÀlsar jag MTG-B1000TJ-1A
AKA "Thai Chi" vÀlkommen till gÄrden
GALET överaskad över hur jĂ€kla cool den Ă€r!!!😎 sĂ„ stealthy och roligt att man inte ser dom sĂ„ ofta.
Kul att ha en MTG i samlingen som platsar i de övriga gÀnget.

Nu lite bilder
Fotar inte sÄ skarpa bilder som @-RI- och @L&W men hoppas de duger
PXL_20230822_123504326.PORTRAIT.ORIGINAL.jpg
PXL_20230822_123852042.jpg

PXL_20230822_121813869.PORTRAIT.ORIGINAL.jpg
PXL_20230822_121759945.PORTRAIT.ORIGINAL~2.jpg
PXL_20230822_122705548.jpg
PXL_20230822_121459016.PORTRAIT.jpg
PXL_20230822_123219393.PORTRAIT.ORIGINAL.jpg

PXL_20230822_124404694.jpg
Cool! Och Àntligen rÀtt fÀrg pÄ visarlume sÄ att kontrasten ÀndÄ finns. Grattis!

Men jag ser ett tema hÀr
Screenshot_20230823_055241_Samsung Internet.jpg

Har du gĂ„tt över till den mörka sidan? 😇
 
Tack 🙏 kommer nog inte in nĂ„t nu pĂ„ ett tag gissar jag 😀 lagt lite för mycket pengar senaste tiden
...gissar jag 😂
Helt rĂ€tt, som beroende kan man inte kontrollera fullt ut vad som hĂ€nder liksom... 😂
Sa till dottern nÀr jag köpte brons-Orisen att jag hade köpstopp nu. Sen kom den hem och hon tittade frÄgande pÄ mig...
Men köpstoppet var ju efter jag hade köpt den! đŸ€Ł
 
...gissar jag 😂
Helt rĂ€tt, som beroende kan man inte kontrollera fullt ut vad som hĂ€nder liksom... 😂
Sa till dottern nÀr jag köpte brons-Orisen att jag hade köpstopp nu. Sen kom den hem och hon tittade frÄgande pÄ mig...
Men köpstoppet var ju efter jag hade köpt den! đŸ€Ł
Ett köpstopp kan ju variera lixom:rolleyes: Eller vara fiktivt .... Hypotetiskt sett alltsĂ„đŸ˜
 
Den blÄ titan-camon GMW-B5000TCF-2 ser man mycket sÀllan tycker jag, men den kanske bara Àr minst populÀr? Jag gillar den i alla fall. NÄgon hÀr som har den?
Ja, den Àr inte vanlig, tror det beror pÄ att den var sÄ pass udda och konkurrerades ut av den svarta varianten. Den senare har ju dessutom dlc vilket den blÄ inte har.

@BarbaBaba har en blÄ.
 
Tillbaka
Topp