• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÄgot speciellt utseende du tÀnkt dig sÄ kanske vi kan tipsa om bÄde klocka och delar?

Jag tycker t.ex att dom nya bluetooth modellerna Àr utmÀrkta med bra moduler dÀr dom fixar till en massa irriterande saker som fanns förut.

DSC_0006.jpg
DSC03051.jpg

Jag söker en G shock Square med det ordentliga screwback baklocket. GÀrna 35th jubilee klockan 5035. SlÀng gÀrna ett PM om ni har en att avyttra.

Edit : Har hittat en nu sÄ letar ej lÀngre :D

Senast Àndrad:
NÄgot speciellt utseende du tÀnkt dig sÄ kanske vi kan tipsa om bÄde klocka och delar?

Jag tycker t.ex att dom nya bluetooth modellerna Àr utmÀrkta med bra moduler dÀr dom fixar till en massa irriterande saker som fanns förut.

DSC_0006.jpg
DSC03051.jpg
Tack! Jag tÀnker mig nÄgot löjligt pastelligt till en kommande solsemester. Gillar DW 5600 och tycker att det vore nice att lösa en egen fÀrgkombo.

Tillbaka
Topp