Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den hÀr ser ut att bli riktigt fresh.
https://www.g-central.com/black-and-red-g-shock-gw-b5600hr-1-heritage-series/
![]()
Tror det bara Ă€r stĂ„lisarna som har stn. Men displayerna Ă€r Ă€ndĂ„ bĂ€ttre Ă€n dom tidigare modellerna tycker jag.Ăr det stn-display pĂ„ den tro? BĂ€ttre skĂ€rpa mm.
Ser riktigt schysst ut! Gillar fÀrgkombon (men jag hade hellre sett en positiv display)Den hÀr ser ut att bli riktigt fresh.
https://www.g-central.com/black-and-red-g-shock-gw-b5600hr-1-heritage-series/
![]()
Ăr det stn-display pĂ„ den tro? BĂ€ttre skĂ€rpa mm.
PÄ bilder ser det ut som den inverterade STN Àr lika lÀsbar som den med positiv display. Undrar om det Àr sÄ Àven i verkligheten tro... StÄlversionen verkar vara de enda som har STN?Tror det bara Àr stÄlisarna som har stn. Men displayerna Àr ÀndÄ bÀttre Àn dom tidigare modellerna tycker jag.
PÄ bilder ser det ut som den inverterade STN Àr lika lÀsbar som den med positiv display. Undrar om det Àr sÄ Àven i verkligheten tro... StÄlversionen verkar vara de enda som har STN?
De lÀmnar mig ingen ro...
Nog behöver jag egentligen en Mudman, men jag har insett att G-Shock för mig kommer att stanna vid squares. SĂ„ledes kommer Mudman att avyttras. Ăven en square fixar bombardemang av barnmat![]()
![]()
Nog behöver jag egentligen en Mudman, men jag har insett att G-Shock för mig kommer att stanna vid squares. SĂ„ledes kommer Mudman att avyttras. Ăven en square fixar bombardemang av barnmat![]()
![]()
Den Àr grym! Favoriten just nu.Just nu tÀnker jag att nÀsta inkommande bör vara antingen en stÄlis, en screw back eller en sÄdan dÀringa resin-bt variant som @Fujoor har (GW-B5600BC-1ER)
PÄ bilder ser det ut som den inverterade STN Àr lika lÀsbar som den med positiv display. Undrar om det Àr sÄ Àven i verkligheten tro... StÄlversionen verkar vara de enda som har STN?
De lÀmnar mig ingen ro...
Nerdgasm alltsÄ! Jag Àlskar den gula. Skalet sÄg ju dessutom vÀldigt original ut!2 av 5 klara för anvÀndningNu har guldis Àven fÄtt korrekt fÀrg pÄ bezel (och guldspÀnne, tjohoo!)
![]()
Edit: En del av er kanske ser flörten med val av tiden![]()
Haha verkligen!Nerdgasm alltsÄ! Jag Àlskar den gula. Skalet sÄg ju dessutom vÀldigt original ut!
...och jag antar att du menar 1985 med alarmtiden? Jag tycker rem funktionen Àr sÄ jÀkla rolig.Haha verkligen!
Guldis Àr fantastisk! BÄda bezel Àr frÄn brasilien, men hÄller med om att guldis ser bÀttre ut! Skiljer en del i tjockleken pÄ texten
...och jag antar att du menar 1985 med alarmtiden? Jag tycker rem funktionen Àr sÄ jÀkla rolig.
Juste! Ăr det svĂ„rt att swappa modul nĂ€r det Ă€r solceller och antenner inblandade?Tack! InstĂ€mmerTycker det blev kanon!
![]()
Tack!Juste! Ăr det svĂ„rt att swappa modul nĂ€r det Ă€r solceller och antenner inblandade?
@Tampa_blord du Àr on fire just nu, bugar och bockar för alla fina bilder och genomgÄngar av mod och renoveringar![]()
Precis! Man fick jobba lite extra för att komma ihÄg. Det Àr alldeles för enkelt nuförtiden.@Fujoor Haha! REM funktionen Àr ju underbar! DÄtidens svar pÄ smartklockor...
âDet var nĂ„t jag skulle komma ihĂ„g... Det ser jag nu. Vad fan var det jag skulle komma ihĂ„g...?â
![]()
Haha exakt! Jag ska börja med att rita prickar pÄ hÀnderna nÀr jag ska komma ihÄg nÄgot viktigt (om jag inte har en 5600C pÄ mig sÄ klart, det vore ju bara korkat)Precis! Man fick jobba lite extra för att komma ihÄg. Det Àr alldeles för enkelt nuförtiden.