Gud förbannatDet var tydligen pris/klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gud förbannatDet var tydligen pris/klocka
Ja det hade varit kul gruppköp annars. Jag skickade och frÄgade om band och bezelGud förbannat
Folk verkar tro att en klocka för 8-900 plus ett AliExpress-kit för ungefÀr samma pengar blir en klocka vÀrd 2k....Gud förbannat
Sugen pÄ xmas i originalutförande men jag borde verkligen inte.Ja det hade varit kul gruppköp annars. Jag skickade och frÄgade om band och bezel
Folk verkar tro att en klocka för 8-900 plus ett AliExpress-kit för ungefÀr samma pengar blir en klocka vÀrd 2k....
Min fÄr du inte köpa iafSugen pÄ xmas i originalutförande men jag borde verkligen inte.
Kan tillÄme tÀnka mig den utan band och bezel⊠ska ÀndÄ modda den men sÄ som jag vill ha den
Har redan gett upp pÄ denMin fÄr du inte köpa iaf
SÄ elak Àr jag
Finns sÀkert nÄn som inte vet bÀttre och handlar..Ja det kÀnns lite frustrerande. MÄnga sÄdana annonser. FÄr de dom sÄlda tror vi?
Finns sÀkert nÄn som inte vet bÀttre och handlar..
Klart du skaSugen pÄ xmas i originalutförande men jag borde verkligen inte.
Kan tillÄme tÀnka mig den utan band och bezel⊠ska ÀndÄ modda den men sÄ som jag vill ha den
VEM KĂPTE DEN RĂDA???????Tips
Med reservation för att jag inte Àr kompetent att avgöra om de Àr Àkta.
VEM KĂPTE DEN RĂDA???????
Fasen ta dig
Lycka till! Fick ocksÄ hem en rökluktande G-Shock frÄn Italien en gÄng, försökte alla husmorsknep i boken men det var lögn i helvete att fÄ bort lukten, fick returnera via Ebay. Hoppas du lyckas bÀttre!Ska testa mig fram och se om nÄgot hjÀlper mot lukten. Börjar med mammas favorit, bikarbonat, "Det kan man ha till ALLT". NÄja ÄterstÄr att se. HÀller en ansenlig mÀngd i en burk och skakar runt. Ska upprepa skakningen med jÀmna mellanrum och sen kontrollera om ett par dagar.
Sabla italienare...Lycka till! Fick ocksÄ hem en rökluktande G-Shock frÄn Italien en gÄng, försökte alla husmorsknep i boken men det var lögn i helvete att fÄ bort lukten, fick returnera via Ebay. Hoppas du lyckas bÀttre!
Den hÀr verkligen behöver ett grönt band för att vara fullÀndad
Skjutsat barnbarn till skolan, annars Àr jag oftast inte uppe vid den hÀr tiden
Luftar den hÀr idag, anvÀnds tyvÀrr inte ofta.
âKöööööööööp!â11-Ă„ringen och jag var inne pĂ„ Magnussons nyligen, grabben har dyr smak dĂ„ han fastnade för en MRG Square
FÀrgmatchat band till dom fÀrgade GM-2100orna gör sÄ mycket för utseendetDen hÀr verkligen behöver ett grönt band för att vara fullÀndad
âKöööööööööp!â