• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tips

Med reservation för att jag inte Àr kompetent att avgöra om de Àr Àkta.

Screenshot_2023-09-06-20-50-42-351_com.android.chrome.jpg

Ska testa mig fram och se om nÄgot hjÀlper mot lukten. Börjar med mammas favorit, bikarbonat, "Det kan man ha till ALLT". NÄja ÄterstÄr att se. HÀller en ansenlig mÀngd i en burk och skakar runt. Ska upprepa skakningen med jÀmna mellanrum och sen kontrollera om ett par dagar.
IMG_20230906_142841.jpg
Lycka till! Fick ocksÄ hem en rökluktande G-Shock frÄn Italien en gÄng, försökte alla husmorsknep i boken men det var lögn i helvete att fÄ bort lukten, fick returnera via Ebay. Hoppas du lyckas bÀttre!

Lycka till! Fick ocksÄ hem en rökluktande G-Shock frÄn Italien en gÄng, försökte alla husmorsknep i boken men det var lögn i helvete att fÄ bort lukten, fick returnera via Ebay. Hoppas du lyckas bÀttre!
Sabla italienare...
Har besutat att gĂ„ ifrĂ„n husmodersknepen redan nu och bestĂ€llde en ozongenerator. Diskuterades igĂ„r pĂ„ KS Clubhouse och dĂ„ kom det upp att man tar ju bort röklukt i bilar med ozon sĂ„ det verkar ju lovande â˜ș
Screenshot_2023-09-07-06-53-09-605-edit_com.android.chrome.jpg

”Köööööööööp!” 😅

Skulle hellre lĂ€gga 30k+ pĂ„ en MRG till honom Ă€n 20k pĂ„ en iPhone. Dels betydligt lĂ€gre rĂ„nrisk samt att klockan lĂ€r kunna bli arvegods för generationer framĂ„t 😅

Sa till grabben att jag köper den till honom om han kommer in pĂ„ lĂ€karlinjen 😬

1*p3JB1urWeWH_qDcXngKttg.gif

Tillbaka
Topp