Skulle kunna tÀnka mig en ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr ocksÄHar ingen sÄn faktiskt, men jÀkligt sugen pÄ en
Helst dÄ en TH.
Liten fyrkant utan baby textVillhöver dunderliten, minsta! Till mig sjÀlv....
Det Àr inte alla som har en egen bilhall minsann.Varde ljus
Dom Àr för att jag ska hitta honom ute i mörkret sen Han har fÄtt blÄa i alu nu istÀlletDet Àr inte alla som har en egen bilhall minsann.
Men jag trodde du behövde dina sjÀlvlysande ventilhattar för att inte snubbla pÄ Amigon i mörkret. Fast nu verkar du ju ha investerat i dem helt i onödan?
Cool!Nu kommer det en sÄn dÀr lÄng post igen...
Det dök upp en liten stackare helt sjÀlv i ett lite lÀtt vadderat kuvert som hade tydliga toner av prosciutto och cigarettrök. Ett eBay-fynd frÄn spaghettiland.
Bara att plocka isÀr direkt, kÀnns flottig (prosciutto?) sÄ den tar jag inte pÄ mig otvÀttad
Mycket skrymslen i en Gulfman...
Skalman sliter.
Lyckades pilla bort dekorationsringen lite för lÀtt. Sitter tydligen fast med nÄgon form av adhesiv, som dock verkar ha gjort sitt. Bara att dra/skrapa/skrubba bort frÄn bezel och ring och hoppas att det endast fanns dÀr för att underlÀtta vid montering .
Allt rengjort. Och det dÀr adhesivet hade underlÀttat monteringen
Plastdelarna Àr allmÀnt slitna och skulle behöva bytas för att komma upp i rÀtt kÀnsla. Sen kommer jag nog tyvÀrr inte ha den sÀrskilt ofta om jag inte hittar nÄgon husmoderskur för att ta bort det inrökta
Men den Àr bra fin ÀndÄ, sÄ jag hoppas verkligen att jag lyckas med nya klÀder.
Synd att inte alla köp man gör Àr
Sjukt mycket Batman över den dÀrGillar den med! Skulle kunna tÀnka mig den i helt stealth med
AppropĂ„ stealth, kan sakna denna iblandâŠ
Finns det nÄgon i trÄden?
Tack för tips! Jag fÄr vÀl börja med ena bandet och se om det gör nÄgon skillnadCool!
Jag Àr ocksÄ luktkÀnslig har jag insett. Ofta kan man lösa upp olje- och spritburna lukter med rödsprit har jag mÀrkt. Att lÄta plastdelarna ligga i rödsprit nÄgot dygn hjÀlper till för att fÄ bort lukt. Dock vet jag inte hur det funkar med röklukt. Har inte provat.
Man ska vara medveten om att plasten svÀller markant av detta, men den svÀller ocksÄ av nÀr spriten har torkat bort helt.
Ska du ÀndÄ fixa ny plast kan du ju testa om det funkar Àven mot rök. KÀnns kanske lite spooky att köra boetten dock...
Det Àr riktigt svÄrt att fÄ bort lukt frÄn resinband. Du kan minska lukten men inte ta bort helt. BÀsta lösningen Àr nytt band.Tack för tips! Jag fÄr vÀl börja med ena bandet och se om det gör nÄgon skillnad
Grattis! Riktigt cool MIRO Gulfie! Trist att den var inrökt. Har du kollat ifall det finns reservklÀder att hitta?Nu kommer det en sÄn dÀr lÄng post igen...
Det dök upp en liten stackare helt sjÀlv i ett lite lÀtt vadderat kuvert som hade tydliga toner av prosciutto och cigarettrök. Ett eBay-fynd frÄn spaghettiland.
Bara att plocka isÀr direkt, kÀnns flottig (prosciutto?) sÄ den tar jag inte pÄ mig otvÀttad
Mycket skrymslen i en Gulfman...
Skalman sliter.
Lyckades pilla bort dekorationsringen lite för lÀtt. Sitter tydligen fast med nÄgon form av adhesiv, som dock verkar ha gjort sitt. Bara att dra/skrapa/skrubba bort frÄn bezel och ring och hoppas att det endast fanns dÀr för att underlÀtta vid montering .
Allt rengjort. Och det dÀr adhesivet hade underlÀttat monteringen
Plastdelarna Àr allmÀnt slitna och skulle behöva bytas för att komma upp i rÀtt kÀnsla. Sen kommer jag nog tyvÀrr inte ha den sÀrskilt ofta om jag inte hittar nÄgon husmoderskur för att ta bort det inrökta
Men den Àr bra fin ÀndÄ, sÄ jag hoppas verkligen att jag lyckas med nya klÀder.
Synd att inte alla köp man gör Àr
TackGrattis! Riktigt cool MIRO Gulfie! Trist att den var inrökt. Har du kollat ifall det finns reservklÀder att hitta?
Cool!
Jag Àr ocksÄ luktkÀnslig har jag insett. Ofta kan man lösa upp olje- och spritburna lukter med rödsprit har jag mÀrkt. Att lÄta plastdelarna ligga i rödsprit nÄgot dygn hjÀlper till för att fÄ bort lukt. Dock vet jag inte hur det funkar med röklukt. Har inte provat.
Man ska vara medveten om att plasten svÀller markant av detta, men den svÀller ocksÄ av nÀr spriten har torkat bort helt.
Ska du ÀndÄ fixa ny plast kan du ju testa om det funkar Àven mot rök. KÀnns kanske lite spooky att köra boetten dock...
Grattis! Riktigt cool MIRO Gulfie! Trist att den var inrökt. Har du kollat ifall det finns reservklÀder att hitta?