Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
The Royal Àr inte sÄ dum .Misslyckades med g-shock idag
Casio Ă„tminstone!
Testat att försöka göra gradienta övergÄngar pÄ egen hand men blir inte bra, detta Àr en fÀrdig köpt film som Àr gradient. (SÄklart till ett överpris)The Royal Àr inte sÄ dum .
Har du lyckats lÀgga en gradient övergÄng i ditt displaymoddande?
Wow, snygg mod. Har du bytt ut det polariserade filtret eller lagt en film utanpÄ lcd'n?Misslyckades med g-shock idag
Casio Ă„tminstone!
Det Àr en sjÀlvklistrande gradient film som du klistra pÄ insidan av glaset eller direkt pÄ displayen. Det finns att köpa pÄ Aliexpress eller Etsy.Wow, snygg mod. Har du bytt ut det polariserade filtret eller lagt en film utanpÄ lcd'n?
Detta Àr ovanpÄ pol filtret, funkar bra pÄ Royal, mindre bra pÄ andra modeller dÀr det blir vÀldigt mörkt. Vet inte exakt hur det kan bli sÄ stor skillnad mellan Royal, dw6900, Dw5600.Wow, snygg mod. Har du bytt ut det polariserade filtret eller lagt en film utanpÄ lcd'n?
Du villhöver en regnbÄgstitan för att matcha bukettenDet Àr tydligen "Köp-en-blomma-till-den-du-Àlskar"-dagen idag
SÄ @Roosterwife fick en liten grön/röd/orangesak
Det finns bĂ€ttre och sĂ€mre negativa displayer. Min TVB Ă€r tillrĂ€ckligt bra för att jag alltid ska se tiden. Ăgde en Ă€ldre modell av 5600 som var helt omöjlig att se.Negativt display er ⊠kun negativt. Kan se ĂŒber coolt ut pĂ„ produktbilder, men IRL er det kun positivt display som gjelder for meg. Synd, for det er mange kule G-Shock med negativt display.
SĂ€ger som @Derix , det Ă€r skillnad pĂ„ negativ display och negativ display. Har inga som helst problem med dom pĂ„ GMW-modellerna, dom Ă€r riktigt bra t o m. Men pĂ„ 5600 gĂ€ller det ha orken att vrida pĂ„ handleden lite och eventuellt trycka pĂ„ lysknappen. Personligen sĂ„ kan jag leva med det, mĂ„nga modeller som ser bĂ€ttre ut med negativ. Kolla pĂ„ min senaste postNegativt display er ⊠kun negativt. Kan se ĂŒber coolt ut pĂ„ produktbilder, men IRL er det kun positivt display som gjelder for meg. Synd, for det er mange kule G-Shock med negativt display.
Har TVBÂŽn STN?Det finns bĂ€ttre och sĂ€mre negativa displayer. Min TVB Ă€r tillrĂ€ckligt bra för att jag alltid ska se tiden. Ăgde en Ă€ldre modell av 5600 som var helt omöjlig att se.
YesHar TVBÂŽn STN?
BÄde och. Nu nÀr DW-H5600 har det sÄ borde det bara vara en tidsfrÄga - MEN, jag Àr rÀdd att G-Shock blir mer och mer en smartklocka och dÄ kan det kvitta Det rÀcker att det Àr Bluetooth pÄ var och varannan ny modell. //BakÄtstrÀvarenTakk. Ser imidlertid frem til MIP kommer til de vanlige G-Shock squares og tilpasset den formfaktoren.
Enig. Har kun én G-Shock med BT og det er i stÄl. Bruker ikke BT. Mine G-Shock skal IKKE vÊre paret til mobilen. Hater smartklokker. SÄ en G-Shock med kun MB6 og Tough Solar er 100% vinner.BÄde och. Nu nÀr DW-H5600 har det sÄ borde det bara vara en tidsfrÄga - MEN, jag Àr rÀdd att G-Shock blir mer och mer en smartklocka och dÄ kan det kvitta Det rÀcker att det Àr Bluetooth pÄ var och varannan ny modell. //BakÄtstrÀvaren