Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sorry men jag fick inte med mig allt som det snackades om men Àr det för att döda sunkig resindoft?Pyssel-G. 7yo pysslar papper, jag pysslar ozonbox.
Godmorgon! Jag sitter och funderar pÄ om dessa tre (GWG och 7900) ska fÄ lÀmna för att göra plats till en trÄksub eller nÄgon annan stÄlis och kanske nÄgon billig Mudman. GD-350 fÄr flytta ut ur lÄdan och in i paraglidern och vara en dedikerad flygklocka. DÄ fÄr det plats till 2 klockor till i klocklÄdan. Och nej jag vill inte köpa mer klocklÄdor. Vad sÀger panelen?
Precis! Det kommer en ozongenerator modell mindre pÄ mÄndag och dÄ mÄste jag ju ha en lÄda anpassad för klockor till den.Sorry men jag fick inte med mig allt som det snackades om men Àr det för att döda sunkig resindoft?
Byt ut dem om du har tröttnat, hÄller med om det. Borde kanske göra det sjÀlv ocksÄ, men har inte kommit dit Àn.Godmorgon! Jag sitter och funderar pÄ om dessa tre (GWG och 7900) ska fÄ lÀmna för att göra plats till en trÄksub eller nÄgon annan stÄlis och kanske nÄgon billig Mudman. GD-350 fÄr flytta ut ur lÄdan och in i paraglidern och vara en dedikerad flygklocka. DÄ fÄr det plats till 2 klockor till i klocklÄdan. Och nej jag vill inte köpa mer klocklÄdor. Vad sÀger panelen?
GÀrna fler resin ocksÄ men en trÄksub hade suttit fint!StÄlsquare Àr bra men... jag hade nog valt en resin! Mer mÄngsidig.
Jag har faktiskt funderat pÄ att bygga en lÄda med plats för 10Byt ut dem om du har tröttnat, hÄller med om det. Borde kanske göra det sjÀlv ocksÄ, men har inte kommit dit Àn.
Samtidigt tÀnker jag att du inte ska köpa en lÄda till, men du Àr ju hÀndig med trÀet sÄ du kan ju bygga en?
Förena nöje med nöje?
AnvÀnds de inte sÄ Àr det dags att rotera. SÄ lÀnge det Àr modeller som gÄr att fÄ tag pÄ igen sÄ gÄr det alltid att Ängra sig.Godmorgon! Jag sitter och funderar pÄ om dessa tre (GWG och 7900) ska fÄ lÀmna för att göra plats till en trÄksub eller nÄgon annan stÄlis och kanske nÄgon billig Mudman. GD-350 fÄr flytta ut ur lÄdan och in i paraglidern och vara en dedikerad flygklocka. DÄ fÄr det plats till 2 klockor till i klocklÄdan. Och nej jag vill inte köpa mer klocklÄdor. Vad sÀger panelen?
DÄ sÄ, dÄ var ju saken klar.Jag har faktiskt funderat pÄ att bygga en lÄda med plats för 10
Detta fick mig osökt att tÀnka pÄ det hÀr:Godmorgon! Jag sitter och funderar pÄ om dessa tre (GWG och 7900) ska fÄ lÀmna för att göra plats till en trÄksub eller nÄgon annan stÄlis och kanske nÄgon billig Mudman. GD-350 fÄr flytta ut ur lÄdan och in i paraglidern och vara en dedikerad flygklocka. DÄ fÄr det plats till 2 klockor till i klocklÄdan. Och nej jag vill inte köpa mer klocklÄdor. Vad sÀger panelen?
Kör! Bra att rotera i lÄdan ibland. Det ger intresset ny energi. Jag funderar pÄ att göra detsamma. à tminstone för dem som jag inte anvÀnder sÄ mycket.Godmorgon! Jag sitter och funderar pÄ om dessa tre (GWG och 7900) ska fÄ lÀmna för att göra plats till en trÄksub eller nÄgon annan stÄlis och kanske nÄgon billig Mudman. GD-350 fÄr flytta ut ur lÄdan och in i paraglidern och vara en dedikerad flygklocka. DÄ fÄr det plats till 2 klockor till i klocklÄdan. Och nej jag vill inte köpa mer klocklÄdor. Vad sÀger panelen?
Insidan av den lÄdan kommer vara en av de luktfriaste platserna pÄ planeten.Precis! Det kommer en ozongenerator modell mindre pÄ mÄndag och dÄ mÄste jag ju ha en lÄda anpassad för klockor till den.
Visst man kan ta en glasslÄda sÄ Àr saken biff, men hur kul Àr det? NÀ hÀr behövs det lÀggas nÄgra dyrbara timmar i onödan för att det ska kÀnnas rÀtt . SÄ pÄ mÄndag ska det finnas en 3D-printad lÄda Àr det tÀnkt
Alla behöver en GWG i samlingen
Ja det fÄr ju vara mÄlet i alla fallInsidan av den lÄdan kommer vara en av de luktfriaste platserna pÄ planeten.