• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_4695.jpeg

Godmorgon! Jag sitter och funderar pÄ om dessa tre (GWG och 7900) ska fÄ lÀmna för att göra plats till en trÄksub eller nÄgon annan stÄlis och kanske nÄgon billig Mudman. GD-350 fÄr flytta ut ur lÄdan och in i paraglidern och vara en dedikerad flygklocka. DÄ fÄr det plats till 2 klockor till i klocklÄdan. Och nej jag vill inte köpa mer klocklÄdor. Vad sÀger panelen?
IMG_9623.jpeg
IMG_9622.jpeg

Godmorgon! Jag sitter och funderar pÄ om dessa tre (GWG och 7900) ska fÄ lÀmna för att göra plats till en trÄksub eller nÄgon annan stÄlis och kanske nÄgon billig Mudman. GD-350 fÄr flytta ut ur lÄdan och in i paraglidern och vara en dedikerad flygklocka. DÄ fÄr det plats till 2 klockor till i klocklÄdan. Och nej jag vill inte köpa mer klocklÄdor. Vad sÀger panelen?
IMG_9623.jpeg
IMG_9622.jpeg

StÄlsquare Àr bra men... jag hade nog valt en resin! Mer mÄngsidig.

Sorry men jag fick inte med mig allt som det snackades om men Àr det för att döda sunkig resindoft?
Precis! Det kommer en ozongenerator modell mindre pÄ mÄndag och dÄ mÄste jag ju ha en lÄda anpassad för klockor till den.
Visst man kan ta en glasslĂ„da sĂ„ Ă€r saken biff, men hur kul Ă€r det? NĂ€ hĂ€r behövs det lĂ€ggas nĂ„gra dyrbara timmar i onödan för att det ska kĂ€nnas rĂ€tt 😬. SĂ„ pĂ„ mĂ„ndag ska det finnas en 3D-printad lĂ„da Ă€r det tĂ€nkt â˜ș

IMG_9623.jpeg
IMG_9622.jpeg
Byt ut dem om du har tröttnat, hÄller med om det. Borde kanske göra det sjÀlv ocksÄ, men har inte kommit dit Àn.

Samtidigt tĂ€nker jag att du inte ska köpa en lĂ„da till, men du Ă€r ju hĂ€ndig med trĂ€et sĂ„ du kan ju bygga en? 🙄
Förena nöje med nöje?

Byt ut dem om du har tröttnat, hÄller med om det. Borde kanske göra det sjÀlv ocksÄ, men har inte kommit dit Àn.

Samtidigt tĂ€nker jag att du inte ska köpa en lĂ„da till, men du Ă€r ju hĂ€ndig med trĂ€et sĂ„ du kan ju bygga en? 🙄
Förena nöje med nöje?
Jag har faktiskt funderat pĂ„ att bygga en lĂ„da med plats för 10 😂

IMG_9623.jpeg
IMG_9622.jpeg
AnvÀnds de inte sÄ Àr det dags att rotera. SÄ lÀnge det Àr modeller som gÄr att fÄ tag pÄ igen sÄ gÄr det alltid att Ängra sig.

IMG_9623.jpeg
IMG_9622.jpeg
Detta fick mig osökt att tÀnka pÄ det hÀr:
Screenshot_2023-09-09-09-29-21-722_com.google.android.youtube.jpg

Och sjĂ€lvklart hĂ„lla med coachen gĂ€llande byte 😅. In med en stĂ„lis 🩾

IMG_9623.jpeg
IMG_9622.jpeg
Kör! Bra att rotera i lĂ„dan ibland. Det ger intresset ny energi. Jag funderar pĂ„ att göra detsamma. Åtminstone för dem som jag inte anvĂ€nder sĂ„ mycket.

Precis! Det kommer en ozongenerator modell mindre pÄ mÄndag och dÄ mÄste jag ju ha en lÄda anpassad för klockor till den.
Visst man kan ta en glasslĂ„da sĂ„ Ă€r saken biff, men hur kul Ă€r det? NĂ€ hĂ€r behövs det lĂ€ggas nĂ„gra dyrbara timmar i onödan för att det ska kĂ€nnas rĂ€tt 😬. SĂ„ pĂ„ mĂ„ndag ska det finnas en 3D-printad lĂ„da Ă€r det tĂ€nkt â˜ș
Insidan av den lÄdan kommer vara en av de luktfriaste platserna pÄ planeten. :)

Tillbaka
Topp