Urtyp
Guld
SÄg koola ut och framförallt... billiga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄg koola ut och framförallt... billiga!
Vitt band..
Oops! SÄg inte priset förrÀn du nÀmnde det. Tjugo papp var kanske litet i överkant.SÄg koola ut och framförallt... billiga!
Intressant att den har en carbon monocoque case.Undrar hur lÀnken kÀnns jÀmfört med kombilÀnken. Inte roligt att betala överpris om den kÀnns samma som en GW-B5600.SÄg koola ut och framförallt... billiga!
Med tanke pÄ hur alla större bubblor hÄller pÄ att spricka just nu sÄ tror jag att Casio ska vara försiktig med sina exklusiva modeller. För bara ett Är sedan fanns det en kultur dÀr folk köpte sÄ lÀnge det var begrÀnsad upplaga, oavsett pris, för de visste att andrahandsvÀrdet skulle bli högre. Nu ser det helt annorlunda ut...Intressant att den har en carbon monocoque case.Undrar hur lÀnken kÀnns jÀmfört med kombilÀnken. Inte roligt att betala överpris om den kÀnns samma som en GW-B5600.
Wow! Ska bli riktigt kul att se skarpare bilder pÄ dom. Kommer troligen vara riktigt coola. Men priset avskrÀcker en ju lite
40% rabatt Àr inte lÄngt borta.. eller vad sÀger du @L&WWow! Ska bli riktigt kul att se skarpare bilder pÄ dom. Kommer troligen vara riktigt coola. Men priset avskrÀcker en ju lite
Haha, vÀntar fortfarande pÄ 40% pÄ MRG fyrkant.40% rabatt Àr inte lÄngt borta.. eller vad sÀger du @L&W
Det var en sÄn ute hÀromdan.. Missade ni den??Haha, vÀntar fortfarande pÄ 40% pÄ MRG fyrkant.
- Gillar, men gÄr bort (för mig) pga negativ display
+1 hÀr, och dyr.- Gillar, men gÄr bort (för mig) pga negativ display
ĂvergĂ„ngen frĂ„n bezel till band sĂ„g ju helknasig ut. Men det kanske bara Ă€r knepiga bilder som luras?
Ăr det inte samma som en vanlig stĂ„lis?ĂvergĂ„ngen frĂ„n bezel till band sĂ„g ju helknasig ut. Men det kanske bara Ă€r knepiga bilder som luras?