Det ser ut som att den har en annan bandfĂ€stning. Den kommer att repas vĂ€ldigt lĂ€tt. NĂ„got jag inte gillar med GWG2K Ă€r just hur lĂ€tt att repa de forged carbon delarna.Ăr det inte samma som en vanlig stĂ„lis?
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det ser ut som att den har en annan bandfĂ€stning. Den kommer att repas vĂ€ldigt lĂ€tt. NĂ„got jag inte gillar med GWG2K Ă€r just hur lĂ€tt att repa de forged carbon delarna.Ăr det inte samma som en vanlig stĂ„lis?
Nu Ă€ger jag ingen stĂ„lis, men det ser inte ut som det? Ingen sĂ„n galen stel första lĂ€nk som gör att den inte passar pĂ„ tunnisar som mig.Ăr det inte samma som en vanlig stĂ„lis?
HĂ€pp!
Ăppelpaj pĂ„ en mĂ„ndag?? JajamĂ€n!
T o m bÀttre Àn kexchoklad
Det var gott innan gymmet ocksÄHade varit gott med Àppelpaj efter gymmet
Mjaa, nÀ. Casioaken Àr fortfarande förstörd för mig, Porter kan tyvÀrr inte Àndra pÄ det. Dessutom slÀpptes ju 5000 i aged ip utan att kosta i nÀrheten av det dÀr.
Den Àr helt ok. Men AWM porter Àr bÄde snyggare och billigare.Mjaa, nÀ. Casioaken Àr fortfarande förstörd för mig, Porter kan tyvÀrr inte Àndra pÄ det. Dessutom slÀpptes ju 5000 i aged ip utan att kosta i nÀrheten av det dÀr.
Jeeeeez, nu snackar vi grym vÀska. Det var annat Àn 40-Ärs papperskitkartongerna.Den Àr helt ok. Men AWM porter Àr bÄde snyggare och billigare.
GÄr den fortfarande att hitta ny?Den Àr helt ok. Men AWM porter Àr bÄde snyggare och billigare.
Det gÄr fortfarande hitta den ny lite hÀr och dÀr.GÄr den fortfarande att hitta ny?
Nytt system installeratâŠ. hmmâŠ. kan du överKLOCKA det?Avslutar med lite handpĂ„lĂ€ggning av pannan. Nytt styrsystem installerat idag, plug and play sa dom, inte sĂ„ mycket sĂ€ger jag.
Det dÀr Àr trevligt!!
Bara Àlskar lumen pÄ den dÀr! Kommer sakna den lite, men bÀttre att den anvÀnds Àn att ligga i lÄdan större del av tiden (Min frogman, inte @L&W klocka )
Har du sÄlt din XC? Den du har kommer frÄn @Livinloud ursprungligen. Vi importerade varsin XC samtidigt frÄn Japan vid release. Sen dess har hans vandlat runt pÄ forumet. Gillar den skarpt.Bara Àlskar lumen pÄ den dÀr! Kommer sakna den lite, men bÀttre att den anvÀnds Àn att ligga i lÄdan större del av tiden (Min frogman, inte @L&W klocka )
Men hallÄ, det Àr tisdag idag.NOW it is time to go to work