Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Beslut, beslut, hela tiden dessa beslut som ska tasDök upp nÄgot i brevlÄdan hÀr ocksÄ .
Men... jag har bara ett par timmar egentid ikvÀll och sen inga de nÀrmaste dagarna. SÄ ska jag lÀgga tid pÄ horokyr och klÀdbyte eller ska jag se till att komma nÄgonvart med min ozonlÄda...
Action man eller vad hette gubben?Nu ska vi se hur gamla alla Àr hÀr. KÀnner ni igen det hÀr?
Helt rÀttAction man eller vad hette gubben?
Oja! Brorsan höll pÄ med de dÀr medan jag byggde LegoNu ska vi se hur gamla alla Àr hÀr. KÀnner ni igen det hÀr?
De Àr de tunga som Àr najs!Min första 5000 anlÀnt! Spontana intryck Àr att den Àr trevlig, sitter bra men tung
Kallas grava I-landsproblem.Beslut, beslut, hela tiden dessa beslut som ska tas
Nu ska vi se hur gamla alla Àr hÀr. KÀnner ni igen det hÀr?
Jajamen! Minns sÄ vÀl att min kompis hade varianten med fallskÀrm
Edit: Àntligen hemma G
Jo dom dÀr hade man nÄgra stycken avNu ska vi se hur gamla alla Àr hÀr. KÀnner ni igen det hÀr?
NÄgon som har tips pÄ vart man kan köpa glas till Rangeman inom EU ?
De Àr de tunga som Àr najs!
Du menar trÄksubar eller?HjÀlp, alla dessa stÄlisar! NÄn som vill sÀlja sin?
Japp, sÄ bra och sÄ trÄkigaDu menar trÄksubar eller?