• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fixade med ett modulbyte 👌

PXL_20230922_105114914.jpg
PXL_20230922_112450428.jpg

Ush vad har jag gett mig in pĂ„, hĂ„ller pĂ„ och ska snygga till parkeringen hemma pĂ„ tomten. 60m2 marksten ska lĂ€ggas av mig med tummen centralt placerad i handen. Har vĂ€l lagt 1m2 hittills 🙄
Som tur Àr sÄ fÄr man kafferast och gott sÀllskap av g-shock.
530FB891-0100-42D4-9CE0-962F2A06B31A.jpeg
F054C254-2B73-47D4-ADD3-88ED16F9EA3B.jpeg
915081B5-6363-4197-833F-1270C7DAB94B.jpeg

VÀldigt kul att det Àr sÄn fart i trÄden, sÄn god stÀmning och sÄn bredd pÄ vad som visas upp.
Allt frÄn MR-G till vintage till moddar till slitna beaters till limited editions/colabs etc. etc. etc.
Tack för att ni gör trĂ„den till KS överlĂ€gset bĂ€sta!🙏
Trevlig helg! đŸ»

ks_trend_v38.jpg

VÀldigt kul att det Àr sÄn fart i trÄden, sÄn god stÀmning och sÄn bredd pÄ vad som visas upp.
Allt frÄn MR-G till vintage till moddar till slitna beaters till limited editions/colabs etc. etc. etc.
Trevlig helg! đŸ»

ks_trend_v38.jpg
Trevlig helg och tack för veckans höjdpunkt. Alltid mitt i prick! 😍👍

Trevlig helg! đŸ»

ks_trend_v38.jpg

Veckans höjdpunkt đŸ€©

Trevlig helg! đŸ»

ks_trend_v38.jpg
Kan bara hÄlla med, bara att fortsÀtta som ni gör!
Men veckans trender Àr ÀndÄ snÀppet bÀttre Àn det mesta. Oj vad tomt det skulle vara utan spÀnningen pÄ eftermiddag/kvÀll pÄ fredagen...

Tillbaka
Topp