FÀrgglad lördag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den skickades vĂ€ll inte i den transparenta pĂ„sen man ser pĂ„ bilden?Skulle ha varit min svarta King square. Helt borta mellan Karlstad och Ărebro sĂ„ existerar inte emballage eller klocka ens. PostNord har âletatâ men inte hittat nĂ„got enligt reklamation som gjordes igĂ„r.
NejdÄ, en brun kartong med silvertejp skickades den iDen skickades vÀll inte i den transparenta pÄsen man ser pÄ bilden?
NejdÄ, en brun kartong med silvertejp skickades den i
Rask promenad med hund, barnvagn och nya viktvÀsten. Ser ut som en hobbymilitÀr
HobbymilitÀrRask promenad med hund, barnvagn och nya viktvÀsten. Ser ut som en hobbymilitÀr
Kör pÄ samma jag med idagBytte till vintage.
Jag ser en öl.Lördags - wait for it - pizza!
Bytte till vintage.
Jag hoppar pÄ kÀrlekstÄget!Kör pÄ samma jag med idag
Tufft! Testa nÄt med "dark theme", "electroluminescence", "black resin" i prömpten! SÄ vi fÄr nÄgra mörkare varianter ocksÄ.RÄkade stöta pÄ den hÀr nÀr jag surfade vilse i en obskyr Casio-server.
Stod "Top Secret 2042 G-Shock Prototypes" pÄ foldern. PÄ japanska dÄ sÄklart, sÄ jag kan ev. ha missuppfattat det.
SkÄl pÄ Er!