Gravitymaster GPW-1000 Àr riktigt bra. Nyanskaffad eller har du bara gömt den tills nu?God morgon pÄ er
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gravitymaster GPW-1000 Àr riktigt bra. Nyanskaffad eller har du bara gömt den tills nu?God morgon pÄ er
![]()
![]()
![]()
Den har funnits i högen ett tag.Gravitymaster GPW-1000 Àr riktigt bra. Nyanskaffad eller har du bara gömt den tills nu?![]()
Ooooh, med lÀnk! Nu blev jag lite avis...Den har funnits i högen ett tag.
Just denna har dessutom lÀnk vilket gör det lilla extra![]()
Refen Àr GPW-1000VFCOoooh, med lÀnk! Nu blev jag lite avis...
Tysken Àr redan pÄ g med hands on!
Jag tycker att valet Àr enkelt, bÄde GWG-1000 och GWG-2000 Àr bÀttre
![]()
![]()
Har jag fel pÄ ögonen eller ser det ut som att bezeln och tavlan Àr mindre Àn GWG-2000 ?Tysken Àr redan pÄ g med hands on!
![]()
![]()
De hade aldrig klarat rÀddningsexpeditionen utan GWG-B1000
Tavlan Àr mindre pÄ nya GWG.Har jag fel pÄ ögonen eller ser det ut som att bezeln och tavlan Àr mindre Àn GWG-2000 ?
Gillar den röda faktisktTysken Àr redan pÄ g med hands on!
![]()
![]()
Kollade nyss dimmensioner:Tavlan Àr mindre pÄ nya GWG.
Alla tre:Kollade nyss dimmensioner:
GWG-2000: 61.2 x 54.4 x 16.1
GWG-B1000: 58.7 x 52.1 x 16.2
Lunchpromenad med nya kompisen, alltsÄ G-Shocken inte Oura Ringen
![]()
Jag har bara haft den en vecka, men so far sĂ„ gillar jag den skarpt.FrĂ€n ring. Ăr tillförlitligheten godtagbar?
#keeper @hepanter8? MÄste vara rekord![]()
Jag Àlskar utseendet och kÀnslan av en stÄlis men faktumet att den drar till sig repor kvarstÄr8? MÄste vara rekord![]()
Bara för att man har en Toyota sÄ Àr man sugen pÄ en sÄdan dÀrAnvÀnda GWG nÀr man lÀmnar GWG. Det Àr sedan gammalt
![]()