Eller slÄ tvÄ flugor i en smÀll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Eller slÄ tvÄ flugor i en smÀll
Nej nej nej... inga tvÄ flugor i en smÀll...dÄ har man bara EN Shock istÀllet för TVà ... och man vill definitivt inte ha bara en och sakna en till...
Yeah!!!.... glöm inte slicka rent den!Ăr pĂ„ en praktik dĂ€r det ingĂ„r olika uppgifter. Gulfman fĂ„r bli vispa-grĂ€dde-G.
Kan intyga att 8900orna Àr riktigt sköna att bÀra. Har ett gÀng av dom juFörvÄnad att denna limited edition-modell inte Àr mer intressant. Den Àr i mitt tycke en av de absolut snyggaste G-shockarna. Men den Àr stor och lÀmpar sig för grövre handleder Àn min 17cm. SÄ har du 19-20cm eller större sÄ blir den bra.
Har haft den utlagd ett bra tag pÄ sÀljes.
Kan intyga att 8900orna Àr riktigt sköna att bÀra. Har ett gÀng av dom ju
Det dumma (ibland) med dom mer exklusiva versionerna av "vanliga" modeller Àr just att dom blir dyra i förhÄllande och dÀrmed lite svÄrare att sÀlja.
RÀtt köpare, vid rÀtt tillfÀlle du vet
Med detta sagt sÄ Àr inte priset, i mina ögon sett, fel alls just med tanke pÄ vilken lÀcker modell det Àr
Du fÄr anvÀnda den lite under tiden Kanske inte vispa grÀdde med den , men som fin-GNypris var 4000kr sÄ den Àr inte sÄ vÀldigt dyr ÀndÄ tycker jag. Flera limited edition Rangeman 9400 ligger högre.
Du fÄr anvÀnda den lite under tiden Kanske inte vispa grÀdde med den , men som fin-G
MR-G i G-8900-versionI sÄ fall vÀldigt lite. Vill hÄlla den i mint condition.
Men har haft den framme för att den inte ska ladda ur.
Ensam Àr starkast!
Skydda den dÀr hajfenan frÄn ondskefulla köttyxor, plÄtsaxar, vanliga saxar, sekatörer, fotfilar, dremlar, vinkelslipar och sandpapper.Eller slÄ tvÄ flugor i en smÀll
Skydda den dÀr hajfenan frÄn ondskefulla köttyxor, plÄtsaxar, vanliga saxar, sekatörer, fotfilar, dremlar, vinkelslipar och sandpapper.
Körde du passande musik dÄ?Passerat bögda idag.
VadförnÄt sa du?Passerat bögda idag.
VadförnÄt sa du?
Jag trodde det var freda'.
I'll get my coat.
Inte samma lyx, men smask ÀndÄSoffhÀng! Wow imponerad, i klass med Valrhona minsann. Jag Àr imponerad av Malmö Chokladfabriks senaste skapelser
Med nÄgra fÄ undantag kan det vara rÀtt klurigt att sÀlja specialmodeller. Marknaden i Sverige Àr rÀtt liten, i synnerhet den som Àr beredd att betala lite mer. Men det Àr bara att hÄlla ut. Till slut kommer rÀtt köpare.Nypris var 4000kr sÄ den Àr inte sÄ vÀldigt dyr ÀndÄ tycker jag. Flera limited edition Rangeman 9400 ligger högre.