• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Eller slĂ„ tvĂ„ flugor i en smĂ€ll 😁

pxl_20230317_071838417-portrait-jpg.2273428
Screenshot_20230929_101926_Gallery.jpg

FörvÄnad att denna limited edition-modell inte Àr mer intressant. Den Àr i mitt tycke en av de absolut snyggaste G-shockarna. Men den Àr stor och lÀmpar sig för grövre handleder Àn min 17cm. SÄ har du 19-20cm eller större sÄ blir den bra.
Har haft den utlagd ett bra tag pÄ sÀljes.

Screenshot_20230929_101751_DuckDuckGo.jpg
Kan intyga att 8900orna Àr riktigt sköna att bÀra. Har ett gÀng av dom ju :D
Det dumma (ibland) med dom mer exklusiva versionerna av "vanliga" modeller Àr just att dom blir dyra i förhÄllande och dÀrmed lite svÄrare att sÀlja.
RÀtt köpare, vid rÀtt tillfÀlle du vet :)
Med detta sagt sĂ„ Ă€r inte priset, i mina ögon sett, fel alls just med tanke pĂ„ vilken lĂ€cker modell det Ă€r 😍

Kan intyga att 8900orna Àr riktigt sköna att bÀra. Har ett gÀng av dom ju :D
Det dumma (ibland) med dom mer exklusiva versionerna av "vanliga" modeller Àr just att dom blir dyra i förhÄllande och dÀrmed lite svÄrare att sÀlja.
RÀtt köpare, vid rÀtt tillfÀlle du vet :)
Med detta sagt sĂ„ Ă€r inte priset, i mina ögon sett, fel alls just med tanke pĂ„ vilken lĂ€cker modell det Ă€r 😍

Nypris var 4000kr sÄ den Àr inte sÄ vÀldigt dyr ÀndÄ tycker jag. Flera limited edition Rangeman 9400 ligger högre.

Ja dÄ var vi ute en svÀng pÄ havet igen.
Blev tvÄ humrar och ett gÀng krabbor.
Krabborna Äkte i igen och hummern pÄ bilden var nÄgon millimeter för kort sÄ den fick Äka i igen, bara inte nÄgon dum sÀl tog den, var mÄnga i vattnet....
IMG_20230929_150618.jpg

IMG_20230929_151517.jpg

Nypris var 4000kr sÄ den Àr inte sÄ vÀldigt dyr ÀndÄ tycker jag. Flera limited edition Rangeman 9400 ligger högre.
Med nÄgra fÄ undantag kan det vara rÀtt klurigt att sÀlja specialmodeller. Marknaden i Sverige Àr rÀtt liten, i synnerhet den som Àr beredd att betala lite mer. Men det Àr bara att hÄlla ut. Till slut kommer rÀtt köpare.

Tillbaka
Topp