• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Inte har tillfÀlle eller tanken till att lÀgga upp en bild idag pga sjÀlvgÄende barn, sÄ lite sent men hÀr kommer en bild pÄ dagens klocka.

PXL_20230928_081123163.PORTRAIT.jpg

đŸ€—đŸ€ŁđŸ˜

@hepanter Ă€r nog förlorad i PaneraivĂ€rlden nu. Sjunker djupare och djupare ner i trĂ€sket. 😆
Har han haft 7-8 Pannor och nu sist sĂ„ fick en vĂ€ldigt ovanlig duo (Pam 786) med en vit Daylight och en svart grym Black Seal lĂ€mna mitt hem för att flytta till landet. đŸ€—đŸ˜Š

Tror att det Àr svÄrt att dra upp honom ur Panerai-trÀsket.

En bild pĂ„ en av mina favoriter i G-Shock samlingen. đŸ€—

7D06A223-42A9-4EB2-8E88-A82EDB8403BA.jpeg

Jag gillar Walter som tusan. Den sitter bra och den Àr en klassiker men vad jag störde mig lite pÄ Àr att panelen kastar sin skugga pÄ tid/datum displayen. Jag var tvungen att vrida lite pÄ handleden för att slippa detta. Upplever du samma sak?
Hmm, har inte tĂ€nkt pĂ„ det sĂ„ innan. Inga problem med avlĂ€sning, men visst skuggan finns dĂ€r. Är nog sĂ„ att jag tvĂ€rtom gillar djupet displayen fĂ„r...

FörvÄnad att denna limited edition-modell inte Àr mer intressant. Den Àr i mitt tycke en av de absolut snyggaste G-shockarna. Men den Àr stor och lÀmpar sig för grövre handleder Àn min 17cm. SÄ har du 19-20cm eller större sÄ blir den bra.
Har haft den utlagd ett bra tag pÄ sÀljes.

Screenshot_20230929_101751_DuckDuckGo.jpg

Tillbaka
Topp