Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och jag blir sugen pÄ en Land Cruiser. KÀnns som att du har en rimligare vÀg till mÄletBara för att man har en Toyota sÄ Àr man sugen pÄ den dÀr
à TTA!?! Hahaha, I frikkin' love it!à ttonde gÄngen gillt
Haha true ture, dock ingen landcruser vilket vore vÀldigt trevligt, men en Corolla Sport Touring 2019 Àr inte fy skam de heller, sjukt nöjd men bilen sÄ bara klockan kvarOch jag blir sugen pÄ en Land Cruiser. KÀnns som att du har en rimligare vÀg till mÄlet
Börjar sakna min GWG-2k... Har insett att det var den enda "roliga" klocka jag Àgde och nu finns bara trÄkiga kvarAnvÀnda GWG nÀr man lÀmnar GWG. Det Àr sedan gammalt
Jag gillar Walter som tusan. Den sitter bra och den Àr en klassiker men vad jag störde mig lite pÄ Àr att panelen kastar sin skugga pÄ tid/datum displayen. Jag var tvungen att vrida lite pÄ handleden för att slippa detta. Upplever du samma sak?
Hmm, har inte tĂ€nkt pĂ„ det sĂ„ innan. Inga problem med avlĂ€sning, men visst skuggan finns dĂ€r. Ăr nog sĂ„ att jag tvĂ€rtom gillar djupet displayen fĂ„r...Jag gillar Walter som tusan. Den sitter bra och den Ă€r en klassiker men vad jag störde mig lite pĂ„ Ă€r att panelen kastar sin skugga pĂ„ tid/datum displayen. Jag var tvungen att vrida lite pĂ„ handleden för att slippa detta. Upplever du samma sak?
Eehh vaaa...?Fattas frog fÄr fyrtio-fredag funka
I know! och sÄ nÄt i titan till tisdagar.Eehh vaaa...?
Det Àr ju en ypperlig anledning att skaffa Frog ju!
I know! och sÄ nÄt i titan till tisdagar.