• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_5034.jpeg

SĂ€ljs bara i Japan...

Nya GWG-B1000 ser bra ut. Bumpers Àr nu i metall och klockorna Àr made in Japan.
g_201_o.jpg
g_204_o.jpg
g_206_o.jpg
g_202_o.jpg
g_205_o.jpg
g_203_o.jpg
g_209_o.jpg
g_208_o.jpg

Tycker Mudmasterns DNA blivit korrupt. De stora, nÀstintill raka klassiska kronskydden har blivit en urgröpt historia, dessutom pÄ bÄda sidor. Desto mer material har gÄtt till skydden pÄ 11, 1, 7, 5. Lite obalanserat i mina ögon.
Mode-pilen har blivit sylvass och tunn. Timvisaren ser mÀrklig ut.

DÀremot Àr bandinfÀstningen snygg, bandet likasÄ!

Nu fick jag lufta mitt gnÀll.

GWG-1000 > GWG-2000 > GWG-B1000

Med vÀnliga hÀlsningar,
BakÄtstrÀvaren

Tycker Mudmasterns DNA blivit korrupt. De stora, nÀstintill raka klassiska kronskydden har blivit en urgröpt historia, dessutom pÄ bÄda sidor. Desto mer material har gÄtt till skydden pÄ 11, 1, 7, 5. Lite obalanserat i mina ögon.

Den vĂ€xer mer och mer för mig. Det jag frĂ€mst gillar Ă€r att man gjort urtavlan lite mindre, tyckte den annars kunde kĂ€nnas lite för stor pĂ„ GWG-2000. Med det sagt; GWG-2000 med den storleken pĂ„ urtavlan hade suttit helt perfekt 👌
Jag ska Ă€ndĂ„ inte ha nĂ„gra Mudmasters, sĂ„ mig gör det inget 😁 ;)

Tack Spammers... nu var jag tvungen att glo pÄ den dÀr timmvisaren, skit va' ful den Àr, nu snackar vi att Àndra pÄ nÄgot bara för Àndringens skull.... det behöver inte vara mer snyggt eller praktiskt.... "Du Xao, som Àr prao... kan du Àndra formen pÄ den dÀr korta pilen sÄ den ser mer modern ut? Tack!"

Tillbaka
Topp