• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

đŸ”Čvs🔳 🙂
IMG_20230929_211212.jpg
Lustigt med avlĂ€sbarheten. Negativ Ă€r ju klart bĂ€ttre. NĂ€r det Ă€r mörkt 😂

Tveksam prio hÀr.
En ny bĂ€ddmadrass ist för en MR-G? đŸ€”
20230930_112546.jpg

Edit: nu Ă€r den pĂ„ en bĂ€ttre plats Ă€n slĂ€pvagnen. Efter att ha provlegat kan man sĂ€ga att det nĂ€stan kĂ€nns som att man svĂ€var. Det var kanske inte sĂ„ tokigt Ă€ndĂ„ 😁

Senast Àndrad:
Blev lite displayskifte som lördagsunderhÄllning. SjÀlv Àr jag utomordentligt nöjd, tycker bÄda fick ett lyft.
Guldis blev rĂ€dd och stĂ€ngde av sig, annars gick allt som smort, tack för tips @L&W 👍

Edit: sjĂ€lvklart var det ett modulskifte, inte displayskifte 😉

IMG_20230930_202702.jpg

IMG_20230930_203708.jpg

IMG_20230930_210227.jpg

IMG_20230930_211154.jpg

IMG_20230930_210942.jpg

Senast Àndrad:
Försöker hitta YouTube-kanaler som har Casio och/eller G-Shock som fokus. Kan vi fÄ ihop en lista? Jag kan bara komma pÄ en nu pÄ direkten, men det Àr en start pÄ en lista iaf:

gshock highfashion
Jag brukar Àven kolla pÄ Time Drops: https://youtube.com/@TimeDrops_?si=3iJkKZlWyhYufcJd. Kanalen hette tidigare G-Shock Drops men han bytte namn för att Àven visa upp lite andra mÀrken, men det Àr mestadels G-Shock som visas.

Tillbaka
Topp