• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tiiiiiips
IMG_5047.png

Vill inte bilen som du vill??? :(
Till slut.
Men den kom tillbaka med ett dörruppslag bakom högra bakdörren. Somliga ringmaskar till medtrafikanter borde Ă€gna sig Ă„t annat Ă€n hantera fordon. 🙄

SÄ de fÄr helt enkelt fixa det.
Men killen jag lĂ€rt kĂ€nna pĂ„ VW nu Ă€r sĂ„ bra, att det inte kostar mer Ă€n lite tid. Man fĂ„r ju nĂ€stan energi av en sĂ„dan hĂ€ndelse trots att alltihop bara Ă€r trist. 🙂

Till slut.
Men den kom tillbaka med ett dörruppslag bakom högra bakdörren. Somliga ringmaskar till medtrafikanter borde Ă€gna sig Ă„t annat Ă€n hantera fordon. 🙄

SÄ de fÄr helt enkelt fixa det.
Men killen jag lĂ€rt kĂ€nna pĂ„ VW nu Ă€r sĂ„ bra, att det inte kostar mer Ă€n lite tid. Man fĂ„r ju nĂ€stan energi av en sĂ„dan hĂ€ndelse trots att alltihop bara Ă€r trist. 🙂

Surt.
Jag har skitmÄnga fula smÄrepor pÄ min bil. T om reg skylten Àr lite bucklig av att nÄn springmask mÄste ha backat in i den.

@roosterman - jag Àr lÀttpÄverkad som sagt.

PXL_20231003_084435853.MV.jpg

Tillbaka
Topp