SÄ klart att du sitter pÄ en, GWB-hoarder som du Àr... FÄr jag Àrva den nÀr du gÄr hÀdan? För du lÀr ju inte sÀlja denFÄr man verkligen sno grejer frÄn en general??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ klart att du sitter pÄ en, GWB-hoarder som du Àr... FÄr jag Àrva den nÀr du gÄr hÀdan? För du lÀr ju inte sÀlja denFÄr man verkligen sno grejer frÄn en general??
WTF, den dÀr Àr ju knappt pÄ ens!Ett byte till .
LĂ€sbarhet nolla.
Om vi antar ett spann mellan 0 och 5% skulle jag gissa pÄGod lördag pÄ er, frulledags i en by med hus utan tak Undrar hur stor chansen Àr att jag inte kommer hamna pÄ Klockia idag
What! Det har smugit sig in en katt bland hermelinerna!
Och sÄ har pappers-prydnadssakerna jag fick med frÄn min första dyra klocka (Seiko MM300) fÄtt en framtrÀdande roll i hyllan, lite trevligt. Handgjorda av Higuchi-san.
I dunkelt ljus krÀvs ett knapptryck, sÄ Àr det bara. Kollar ju mest pÄ bezeln ÀndÄWTF, den dÀr Àr ju knappt pÄ ens!
Ja, det var tider det!Fantastiskt coolt med origami!
Nej det Àr ett generalfelFÄr man verkligen sno grejer frÄn en general??
Totalpunka pÄ ena framdÀcket
LÄter helt underbart2.5 Är utan bil, kÀnner mig vÀldigt nöjd
Det beror nog lite pÄ vad man har för hjuluppsÀttningar om man vÄgar ersÀtta med en helt vanlig bult.....att byta hjul gÄr mycket snabbare med enbart vanliga bultar!Kan man ersÀtta de hÀr korkade specialbultarna?
Det gÄr alldeles utmÀrkt, och/eller skaffa en momentnyckel och dra bultarna med rÀtt moment sÄ har du inga bekymmer.Kan man ersÀtta de hÀr korkade specialbultarna?
Komplettera med passande GshockKan man ersÀtta de hÀr korkade specialbultarna?
Det hÀr fick ju igÄng mig.
Jag fuskade. Jag moddade den med STN display frÄn min stÄlis.Jaha, Àr det en STN, trodde bara dom var en bÀttre variant av vanlig, eller har du moddat?
Case/modul frÄn den hÀr hade blivit
GW-B5600SGM-1
ByyyyyytKan man ersÀtta de hÀr korkade specialbultarna?
Mmm. Du fick rÀttOm vi antar ett spann mellan 0 och 5% skulle jag gissa pÄ
0%
OcksĂ„ sugen pĂ„ Mudmannen⊠mĂ„ste först sĂ€lja min Garmin Instinct 2 Tactical âŠ.Mmm. Du fick rĂ€tt
Den hÀr jÀkeln vÀxer pÄ en alltsÄ...
Var har du sett den för 3700?Mmm. Du fick rÀtt
Den hÀr jÀkeln vÀxer pÄ en alltsÄ...
Ca 4200 verkar vara billigast nu. Kolla pÄ Brandfield och se om nÄgon av koderna funkar.Var har du sett den för 3700?