• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hej pÄ er allesammans :happyhappy:!
Long time no see :angel:. Om det Ă€r nĂ„gon som ska avyttra nĂ„gon lite eller mycket fĂ€rgglad G-Shock som skulle funka/passa till en kvinna sĂ„ dra ett PM đŸ‘ŠđŸŒđŸ˜ƒ. Letar efter nĂ„got kul till sambon.
Kan varmt rekommendera nĂ„n nĂ„n av dessa😃
Minioak i mycket lÀckra fÀrger.
Tom @Roosterwife godkĂ€nde dom😁
Strax över tusingen prismÀssigt.
IMG_20231007_125226.jpg
 
VarifrÄn kommer bandet?
Bandet kommer frÄn GA-2100HC Hidden Coast.
 
Hej pÄ er allesammans :happyhappy:!
Long time no see :angel:. Om det Ă€r nĂ„gon som ska avyttra nĂ„gon lite eller mycket fĂ€rgglad G-Shock som skulle funka/passa till en kvinna sĂ„ dra ett PM đŸ‘ŠđŸŒđŸ˜ƒ. Letar efter nĂ„got kul till sambon.
Kan varmt rekommendera nĂ„n nĂ„n av dessa😃
Minioak i mycket lÀckra fÀrger.
Tom @Roosterwife godkĂ€nde dom😁
Strax över tusingen prismÀssigt.
IMG_20231007_125226.jpg
Kolla in pÄ MSG Baby-G ocksÄ.
 
Kolla in pÄ MSG Baby-G ocksÄ.
Tack för tipset ska absolut kolla in dom đŸ˜ŠđŸ‘đŸŒ. Sambon fyllde 40 nu i september sĂ„ köpte en 40th Anniversary G-Shock till henne 😊 https://www.casio.com/intl/watches/gshock/product.GM-S5640GEM-7/
 
Kan man ersÀtta de hÀr korkade specialbultarna?
IMG_5067.jpeg
Har man sÄdana dÀr mÄste man vara varsam.
Men om jag vore du skulle jag helt skippa dem. Att nÄgon skulle knycka dina originalfÀlgar i det dÀr utförandet hÄller jag för osannolikt. Och dessutom; har man ingen korrekt lÄshylsa tar man en lite för trÄng krafthylsa, en handslÀgga och ger pÄ nÄgra rediga slag med slÀggan pÄ hylsan. Sen sitter skruven fast i hylsan och det Àr bara att vrida loss ÀndÄ.
Biltema har skruvar som funkar, bara att kolla diameter, lÀngd, gÀngstigning och vilken typ av kona det ska vara; konisk eller sfÀrisk.
 
Tillbaka
Topp