• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DÄ kör vi igen!
ks_trend_v42.jpg

Trevlig helg!

Senast Àndrad:
God stormig och ösregnig lördag pĂ„ er alla🙂
Och en liten extra uppmaning till @ekke : Idag ger du fasen i att ge dig ut med surfbrĂ€dan☝
IMG_20231021_084008.jpg
Mys ju, klassiskt bĂ€stkustvĂ€der, fast frĂ„n andra hĂ„llet den hĂ€r gĂ„ngen sĂ„ ni fĂ„r kĂ€nna pĂ„ lite vind pĂ„ baksidan ocksĂ„... Blir ingen östkustsurf idag oavsett (livspussel etc etc), men tack för omtanken ♄

Hej trÄden, min dotter pratar om att hon vill ha en Pokémon-klocka. nÄgon hÀr som har baby shock Pokémon och hur tror ni den sitter pÄ en 3,5 Äring?
Beror lite pÄ hur mycket babyhull det sitter kvar pÄ handleden... Min 3yo kan ha klocka, men endera sitter den för hÄrt sÄ det blir mÀrken alternativt roterar den. De smÄ liven har liksom för runda handleder i den Äldern. Har en GZX han testar ibland. Annars hade jag gÄtt pÄ en Gul, mÄnga trevliga modeller för barn som tÄl en dag pÄ dagis etc.

Kör lite hemmatrÀning. Bland annat dessa övningar.

20231021_170359.jpg

20231021_170643.jpg

20231021_170910.jpg

I syfte att göra en @spammerstakeahike .
Men nja, blir inte riktigt lyckat...
FÄr allt trÀna lite mer, och fÄ bort lite underhudsfett.

20231021_172351.jpg

Ah underhudsfett Àr underskattat!
Kan trÀna hÄrdare utan att dra pÄ sig skador kÀnns det som.

Naj, hanteln jag anvĂ€nde var för ben inte biceps 😅

Tillbaka
Topp