Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
100% Fejk. Han visar dessutom olika klockor pÄ bilderna.Den hÀr mÄste vara fejk,eller?
https://www.blocket.se/annons/goteborg/casio_g_shock/1201148055
Ăr denna uppladdningsbar med sladd eller med solar? NĂ€r kommer den slĂ€ppas?
Kortfattat Àr det en marin högspÀnningkabel, med lite extra funktionerOh my. Vad Àr det för lattjo kabel om man fÄr frÄga?
Solar, slĂ€pps i januariâŠĂr denna uppladdningsbar med sladd eller med solar? NĂ€r kommer den slĂ€ppas?
MisstÀnkte det kunde vara nÄgot sÄnt. Var med och konstruerade en vulkutrustning för skarvning av nÄgot liknande för ett par Är sen. RejÀla grejer...Kortfattat Àr det en marin högspÀnningkabel, med lite extra funktioner
Hon har redan en Musse-klocka men bandet Àr för stort sÄ behöver fixa ett till hÄl sÄ blir det nog bra och sitter fint ur boettstorleksperspektivet. Fick bli en annan Pokémon-klocka dÄ det verkar som boetten blir för stor oavsett nÀr det kommer till baby G. FÄr se om den jag bestÀllde fungerar.Beror lite pÄ hur mycket babyhull det sitter kvar pÄ handleden... Min 3yo kan ha klocka, men endera sitter den för hÄrt sÄ det blir mÀrken alternativt roterar den. De smÄ liven har liksom för runda handleder i den Äldern. Har en GZX han testar ibland. Annars hade jag gÄtt pÄ en Gul, mÄnga trevliga modeller för barn som tÄl en dag pÄ dagis etc.
Jocko Willink-vibb pÄ den bilden!Godmorgon sjusovare!
Jaha dÄ har man skrollat hÀr med. Av nÄgon anledning Àr jag i behov av en gul G-shock. Om nÄgon gÄr i sÀjltankar Àr det bara att hojta. Bara intresserad den mer fyrkantiga formen snarare Àn den runda.