Urtyp
Guld
Grymmaste Rangemannen alla kategorier.Fick ocksÄ paket idag med en G som jag varit sugen pÄ i flera Är och idag dök den upp och Àr minst lika bra som jag förestÀllt mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymmaste Rangemannen alla kategorier.Fick ocksÄ paket idag med en G som jag varit sugen pÄ i flera Är och idag dök den upp och Àr minst lika bra som jag förestÀllt mig
Tjusigt! Den Àr riktigt bra alltsÄ! Och ovanlig dessutom.Fick ocksÄ paket idag med en G som jag varit sugen pÄ i flera Är och idag dök den upp och Àr minst lika bra som jag förestÀllt mig
Den i combo med din 9300 hade vart mÀktigBra köp!
KrÀvdes mycket kraft för att hÄlla emot för egen del
Jag veeet, men tyvÀrr tog förnuftet överTjusigt! Den Àr riktigt bra alltsÄ! Och ovanlig dessutom.
Den i combo med din 9300 hade vart mÀktig
Damn youHeads up pÄ min fina Portermod
Edit SĂ LD
KöööööööööpDamn you
KöööööööpTKöööööööööp
I know the feeling.. DÀrför det nu stÄr en silvrig 9-5a pÄ uppfarten istÀllet för den blÄ...(Som iaf tjÀnstgjort i sju Är)Ber om ursÀkt om det mest blivit ranting om bilen frÄn mig sista tiden. Men nu har jag officiellt gett upp.
Skulle sÀtta dit ett nytt stötdÀmparfÀste i lördags bara det att nÀr det gamla gick sönder sÄ blev ena bulten en symbios med bilen och gick inte att lossa. Bultskallen gick av och vi försökte borra ut den, men den vÀgrade slÀppa.
Iom att det skulle bli körförbud idag sÄ körde jag in den pÄ besiktningen igÄr för att se om det var vÀrt att fortsÀtta. 6 tvÄor. Tapout.
Kan köra en mÄnad till medan jag letar efter en annan bil
Hur har vi klarat oss utan?!Glöm Adam, Bertil och Caesar...