• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fick ocksĂ„ paket idag med en G som jag varit sugen pĂ„ i flera Ă„r och idag dök den upp och Ă€r minst lika bra som jag förestĂ€llt mig đŸ„ł :D
IMG_20231031_204936408_HDR.jpg
IMG_20231031_204956128_HDR.jpg
Grymmaste Rangemannen alla kategorier. đŸ˜ŽđŸ€Ÿ

Ber om ursÀkt om det mest blivit ranting om bilen frÄn mig sista tiden. Men nu har jag officiellt gett upp.

Skulle sÀtta dit ett nytt stötdÀmparfÀste i lördags bara det att nÀr det gamla gick sönder sÄ blev ena bulten en symbios med bilen och gick inte att lossa. Bultskallen gick av och vi försökte borra ut den, men den vÀgrade slÀppa.

Iom att det skulle bli körförbud idag sÄ körde jag in den pÄ besiktningen igÄr för att se om det var vÀrt att fortsÀtta. 6 tvÄor. Tapout.

Kan köra en mÄnad till medan jag letar efter en annan bil
IMG_20231028_165235.jpg

Ber om ursÀkt om det mest blivit ranting om bilen frÄn mig sista tiden. Men nu har jag officiellt gett upp.

Skulle sÀtta dit ett nytt stötdÀmparfÀste i lördags bara det att nÀr det gamla gick sönder sÄ blev ena bulten en symbios med bilen och gick inte att lossa. Bultskallen gick av och vi försökte borra ut den, men den vÀgrade slÀppa.

Iom att det skulle bli körförbud idag sÄ körde jag in den pÄ besiktningen igÄr för att se om det var vÀrt att fortsÀtta. 6 tvÄor. Tapout.

Kan köra en mÄnad till medan jag letar efter en annan bil
IMG_20231028_165235.jpg
I know the feeling.. DÀrför det nu stÄr en silvrig 9-5a pÄ uppfarten istÀllet för den blÄ...(Som iaf tjÀnstgjort i sju Är)
Men se det som sĂ„, att med en gammelbil utan en massa skulder pĂ„ kan man köpa desto fler G-shocks istĂ€llet 😉

Tillbaka
Topp