Glöm Adam, Bertil och Caesar...
Omg. Detta borde bli en sticky.
Grymt komponerat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Glöm Adam, Bertil och Caesar...
Det Àr sÄnt hÀr som gör G-shocktrÄden till den utan konkurrens bÀsta trÄden!Glöm Adam, Bertil och Caesar...
Kan kolla med svĂ„gern i morgon. Det hĂ€r mĂ„ste ju redas ut. Ă terkommerNu nĂ€r vi Ă€r inne pĂ„ bokstĂ€vers betydelse: Jag googlade i sĂ€kert 3 minuter pĂ„ vad det stĂ„r i hjĂ€rtat pĂ„ min nya DW-6695. ăă(Suki) verkar kunna betyda antingen "gillar", fast dĂ„ borde det nog skrivas ć„œă, eller "spade". Jag chansar pĂ„ att de menade spade!
(NÄn som kan japanska istÀllet för mina killgissningar?)
Hur mÄnga klockor tog du med pÄ resan?Tokyo by night
Va? Har de ingen Kexchokla' pÄ det dÀr stÀllet?God morgon
Frulledags ute pÄ taket
Har bara fyra med mig och @Roosterwife har tvÄHur mÄnga klockor tog du med pÄ resan?
Nja, men vi har Kvikk-lunch iafVa? Har de ingen Kexchokla' pÄ det dÀr stÀllet?
Det stĂ„r suki. "Att gilla". BekrĂ€ftat av svĂ„gern som talar/lĂ€ser flytande japanska.Nu nĂ€r vi Ă€r inne pĂ„ bokstĂ€vers betydelse: Jag googlade i sĂ€kert 3 minuter pĂ„ vad det stĂ„r i hjĂ€rtat pĂ„ min nya DW-6695. ăă(Suki) verkar kunna betyda antingen "gillar", fast dĂ„ borde det nog skrivas ć„œă, eller "spade". Jag chansar pĂ„ att de menade spade!
(NÄn som kan japanska istÀllet för mina killgissningar?)