Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev tvungen att slÄ till, tack för tipsKöptips.
FrÄn att ha varit omöjliga att fÄ tag pÄ till "billigt"
Casio Original G-Shock Mudmaster GWG-1000 Watch Band Strap NEW Japan | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio Original G-Shock Mudmaster GWG-1000 Watch Band Strap NEW Japan at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Jag vet vad som vÀntar att göra hemma senVintertid pÄ alla tog mig nÀstan en vecka bara NÀstan synk ocksÄ...
Tycker att det rÀtt tufft. Men inte nÄgot jag skulle betala premium för. Blocket Àr fullt av mods som man begÀr - i sammanhanget - rejÀla summor för.
Vad tycker vi om sÄna hÀr mods egentligen? Kan inte bestÀmma mig om de faktiskt Àr riktigt coola eller om det bara blir töntigt
ja man ska ju bygga sjÀlv sÄklart! Halva nöjet. (Àven om det bara Àr nÄgra skruvar)Tycker att det rÀtt tufft. Men inte nÄgot jag skulle betala premium för. Blocket Àr fullt av mods som man begÀr - i sammanhanget - rejÀla summor för.
Helt enig! Hur exempelvis IFL kan ta de hysteriska summorna som de gör Àr för mig helt obegripligtja man ska ju bygga sjÀlv sÄklart! Halva nöjet. (Àven om det bara Àr nÄgra skruvar)
NÀ men alltsÄ jag tycker det Àr supertöntigt om syftet Àr att den ska se mer ut som en AP (finns ju AP spÀnnen t.o.m)
Vad tycker vi om sÄna hÀr mods egentligen? Kan inte bestÀmma mig om de faktiskt Àr riktigt coola eller om det bara blir töntigt