• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_1151.jpeg

Fick hem min andra TVA idag, skulle aldrig sÄlt den första men fick panik dÄ jag tyckte det var onödigt mycket pengar i en GShock. Har dÀremot saknat den brutalt sÄ kunde inte lÄta bli att köpa en till.

Utan tvekan den bÀsta GShocken för mig, Àlskar den lasrade texten, hÄlen, vikten, kontrasterna, allt.

IMG_1151.jpeg

Fick hem min andra TVA idag, skulle aldrig sÄlt den första men fick panik dÄ jag tyckte det var onödigt mycket pengar i en GShock. Har dÀremot saknat den brutalt sÄ kunde inte lÄta bli att köpa en till.

Utan tvekan den bÀsta GShocken för mig, Àlskar den lasrade texten, hÄlen, vikten, kontrasterna, allt.

Jag tror TVA Àr en blivande klassiker. MisstÀnker att du skulle Ängra en försÀljning. :)

”Vad var det jag sa?”. 😄 Redan för 14 mĂ„nader sedan, jag mĂ„ste ha kollat i @ironcastles kristallkula
 đŸ§™â€â™‚ïžJag hĂ„ller fast vid att TVA Ă€r en blivande ikon.👌 BehĂ„ll!

Senast Àndrad:
”Vad var det jag sa”. 😄 Redan för 14 mĂ„nader sedan, jag mĂ„ste ha kollat i @ironcastles kristallkula
 đŸ§™â€â™‚ïžJag hĂ„ller fast vid att TVA Ă€r en blivande ikon.👌 BehĂ„ll!
Vilket jĂ€vla minne du har. 😂
Kan inte vara lĂ€tt att leva med dig.😉
  • I told you so
.
  • Va?
-För ett Är sedan, du vÀgrade lyssna.
😂

Ser ut som att modulen monteras frĂ„n displaysidan? Riktigt ball Ă€r den i alla fall, synd bara att priset sĂ€tter kĂ€ppar i hjulet. Åtminstone för mig. Om nĂ„gon annan inte upplever det som ett hinder:Tjöööööp!

(SÄ kan jag ta över den sen. ;) )
Japp. Monocoque, som det stĂ„r pĂ„ baksidan. Man fĂ„r montera frĂ„n framsidan med glaset som lock. Borde ju bli vattentĂ€t Ă„tminstone. 😄

Tillbaka
Topp