Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool!Det kom ett pakÀÀÀÀÀt idag!
Stort och tungt!
Men det var ingen klocka i.
Utan nÄgot alldeles nödvÀndigt, eller hur @roosterman min vÀn.
Upplevs riktigt robust mÄste jag sÀga med rejÀl o-ring och stöddig vikt. Funkar klockrent faktiskt.
Kul! Hur mÄnga bar vÄgar man köra?Det kom ett pakÀÀÀÀÀt idag!
Stort och tungt!
Upplevs riktigt robust mÄste jag sÀga med rejÀl o-ring och stöddig vikt. Funkar klockrent faktiskt.
Ska du trycktesta dina klockor sjÀlv nu?Det kom ett pakÀÀÀÀÀt idag!
Stort och tungt!
Det kom ett pakÀÀÀÀÀt idag!
Stort och tungt!
Det Àr en kinesisk trollstav som kan göra magiCool!
Men vad Àr det för nÄgot
Började försiktigt med 4 bar och kollade att glaset inte poppade om / nÀr det blir övertryck i klockan.Kul! Hur mÄnga bar vÄgar man köra?
Japp, det var tanken. Köpte en Gruppo Gamma som immade sig. Ville veta varifrÄn och det var rÀtt uppenbart. Kronan Àr inte tÀt tyvÀrr.Ska du trycktesta dina klockor sjÀlv nu?
Japp!Ăr det vad jag tror? En trycktestare?
AlltsÄ... Borde man inte kunna anvÀnda den som juicepress oxÄ??Det kom ett pakÀÀÀÀÀt idag!
Stort och tungt!
Stoppar jag i vindruvor kanske jag kan göra mina egna russin i a fAlltsÄ... Borde man inte kunna anvÀnda den som juicepress oxÄ??
Riktigt frÀckt med en egen trycktestare iaf
Kanske funkar att blanda sig en Julegrogg i....?AlltsÄ... Borde man inte kunna anvÀnda den som juicepress oxÄ??
Riktigt frÀckt med en egen trycktestare iaf
Jo, om du satt DST pÄ auto.FrÄga, byter inte G-Shock(5610) automatiskt frÄn sommartid?
Ser ut att bli en rejĂ€l pjĂ€sTillverkar lite âend grainâ skĂ€rbrĂ€da.
Den blir alltsÄ inte sÄ bred men det ser ut sÄ av lim- och hyveltekniska orsakerSer ut att bli en rejÀl pjÀs
Stycka gris med stil?