BF30Shopping funkar fortfarandeNÄgon som kollat pÄ sistone om den gamla rabattkoden fortfarande fungerar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BF30Shopping funkar fortfarandeNÄgon som kollat pÄ sistone om den gamla rabattkoden fortfarande fungerar?
Trodde att den hade vandrat vidare..KvÀllsklockan
NÄgon som kollat pÄ sistone om den gamla rabattkoden fortfarande fungerar?
Ingen som har velat köpa den av migTrodde att den hade vandrat vidare..
Nja, den Àr trevlig men ligger nog lÄgt.Ingen som har velat köpa den av mig
Sugen
Du vet var den finnsNja, den Àr trevlig men ligger nog lÄgt.
Har en Seiko som mÄste bort innan nÄgra fler köp.
AnmÀlde man sig till nyhetsbrev sÄ fick man en kod med 10% som fungeradeFunkar med BF30SHOPPING men mÄste över typ 1.6k
AnmÀlde man sig till nyhetsbrev sÄ fick man en kod med 10% som fungerade
Skulle det bli för mycket guld kan du höra av dig till mig senSe dÀr, fick bli en ÀndÄ. Behöver en G och 350 Àr rÀtt go, se om guldet gillas
VÀlkommen!Hej, det hÀr Àr mitt första inlÀgg efter att ha scrollat igenom forumet i nÄgra veckor. Mitt första bidrag blir pÄ en klocka med stort sentimentalt vÀrde, min fars "gamla" ga 900.
Ser fram emot att lÀsa och sjÀlv dela flera inlÀgg.
Mvh
VÀlkommen! Kul att se en 900, dom Àr sÀllsynta hÀr i trÄdenHej, det hÀr Àr mitt första inlÀgg efter att ha scrollat igenom forumet i nÄgra veckor. Mitt första bidrag blir pÄ en klocka med stort sentimentalt vÀrde, min fars "gamla" ga 900.
Ser fram emot att lÀsa och sjÀlv dela flera inlÀgg.
Mvh
Tackar! ja efter intensivt scrollande sÄ verkar det vara gwg modellerna som dominerarVÀlkommen! Kul att se en 900, dom Àr sÀllsynta hÀr i trÄden
tackar !VĂ€lkommen!