Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
God tisdag pÄ er
GW-B5600SL fick hÀnga med till jobbet denna kyliga morgon. - 9 hÀr i sydöstra hörnet nu
Man kan sÀga att du har eskalerat ÀrendetFelanmÀlt lÄter ju mer frÀnt skulle jag sÀga...
Att vara sjuk Àr ju sÄ trÄkigt lixom
Snyggt! Den dÀr har man allt varit lite sugen pÄ. Lika bra i verkligheten som pÄ bild?Nyinkommet
Snyggt! Den dÀr har man allt varit lite sugen pÄ. Lika bra i verkligheten som pÄ bild?
Att Casio inte har nÄgon "Snowmaster" eller för för den delen "Snowman" Àr en klar brist...Flytta snö-G.
Burton- eller isbjörns-Rangeman Àr ju perfekta snö-GsAtt Casio inte har nÄgon "Snowmaster" eller för för den delen "Snowman" Àr en klar brist...
Har vi nÄgon isbjörns-G i trÄden? Jag tror inte jag sett nÄgon?Burton- eller isbjörns-Rangeman Àr ju perfekta snö-Gs
SÄ den hamnade hos dig till slut. Grattis till en kanonklockaEtt nyförvÀrv till.
inte sett nÄgon, mer Àn pÄ Instagrammms .. Den Àr riktigt snygg med dom isblÄ detaljernaHar vi nÄgon isbjörns-G i trÄden? Jag tror inte jag sett nÄgon?
G-7900A-7 Àr ju en kandidat, med "LOW TEMP-LCD" pÄ tavlan.Att Casio inte har nÄgon "Snowmaster" eller för för den delen "Snowman" Àr en klar brist...
Edit: Fast nÀr jag tÀnker pÄ det sÄ passar Mudmaster rÀtt bra till hur Stockholmsvintrarna brukar vara.
Ja, den hamnade hÀr ÀndÄ. Riktigt hÀrlig MMSÄ den hamnade hos dig till slut. Grattis till en kanonklocka
Den Ă€r fake.Ăr inte siffrorna lite tunna pĂ„ denna. Ser ut som gb200 men ser inte ut som mips skĂ€rm. FrĂ„n marketplace
Den Àr fake.
Tycker bokstÀverna Àr ocksÄ off pÄ bezeln.Ja visst sÄg den allmÀnt fel ut
Ja den ser riktigt dÄlig ut pÄ alla möjliga sÀttTycker bokstÀverna Àr ocksÄ off pÄ bezeln.
Jag gillar hur den har den blekt gulaktiga nyansen pÄ band och bezel. Samma nyans som isbjörnars pÀls faktiskt har och inte bara rent vitt.inte sett nÄgon, mer Àn pÄ Instagrammms .. Den Àr riktigt snygg med dom isblÄ detaljerna
Jag gillar hur den har den blekt gulaktiga nyansen pÄ band och bezel. Samma nyans som isbjörnars pÀls faktiskt har och inte bara rent vitt.