• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

20231129_045330.JPG
 
Isbjörnen pÀls Àr nÀrmare genomskinlig, om nu nÄgon hÀr Àr tillrÀckligt alternativintelligent (lÀs idiot) och lyckas fÄnga in en Isbjörn och raka den sÄ Àr sjÀlva skinnet nÀstan svart.

VÀntar in PSG-Newcastle fotbollen som drar igÄng vid nio, Àr uppsnack nu.
Tisdag Àr ju titan.

20231128_204547.jpg
Ok, jag borde kanske ha sagt den fÀrg pÄ pÀlsen vi upplever att isbjörnen har. Scattering Àr ett intressant fenomen. :)
 
SĂ„ dĂ€r har, nu Ă€r mitt första konsoliderade paket pĂ„ vĂ€g frĂ„n Japan via Buyee đŸ„ł.
Sablar vad mÄnga kostnader det Àr att hÄlla koll pÄ, men enkelt rÀknat sÄ kan man ta bort en nolla frÄn priset i YEN sÄ har man det fraktat till dörren inklusive tull och moms.
PrismÀssigt kokar nog till slut ner i att det Àr marginellt billigare men ett mycket roligare utbud.
Sjukt nog blev det bara fem stycken, bĂ„de nytt och begagnat â˜ș
1000005173.png
 
SĂ„ dĂ€r har, nu Ă€r mitt första konsoliderade paket pĂ„ vĂ€g frĂ„n Japan via Buyee đŸ„ł.
Sablar vad mÄnga kostnader det Àr att hÄlla koll pÄ, men enkelt rÀknat sÄ kan man ta bort en nolla frÄn priset i YEN sÄ har man det fraktat till dörren inklusive tull och moms.
PrismÀssigt kokar nog till slut ner i att det Àr marginellt billigare men ett mycket roligare utbud.
Sjukt nog blev det bara fem stycken, bĂ„de nytt och begagnat â˜ș
1000005173.png
Du missade kolumnen med modellummer! För visst ska vi inte behöva hÄllas fram till du fÄtt leveransen? ;)
 
SĂ„ dĂ€r har, nu Ă€r mitt första konsoliderade paket pĂ„ vĂ€g frĂ„n Japan via Buyee đŸ„ł.
Sablar vad mÄnga kostnader det Àr att hÄlla koll pÄ, men enkelt rÀknat sÄ kan man ta bort en nolla frÄn priset i YEN sÄ har man det fraktat till dörren inklusive tull och moms.
PrismÀssigt kokar nog till slut ner i att det Àr marginellt billigare men ett mycket roligare utbud.
Sjukt nog blev det bara fem stycken, bĂ„de nytt och begagnat â˜ș
1000005173.png

Brukar rÀkna inköpspriset gÄnger 1.30. Brukar stÀmma ganska bra med slutpriset inklusive avgifter, frakt, tull och moms.
 
Tillbaka
Topp