• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FÄr hÄlla till godo utan radiofinesser:
1549471276082606686567.jpg

(MĂ„ndag hela veckan)
Byter den inte veckodag?
Tror inte den Àr instÀlld ordentligt pÄ passande region. Man kan skriva in det sjÀlv om det inte finns i menyn, hur man nu gör. Men byta dag tycker jag den skulle göra ÀndÄ...

Byter den inte veckodag?
Tror inte den Àr instÀlld ordentligt pÄ passande region. Man kan skriva in det sjÀlv om det inte finns i menyn, hur man nu gör. Byta dag tycker jag den skulle göra ÀndÄ...
Är det inte bara till att sĂ€tta klockan till ett Ă„r som överensstĂ€mmer med 2019 med tanke pĂ„ dagar/datum och skottĂ„r. Coolt att det Ă€r titanium i den modellen!

Den passar pÄ det mesta. Jag har en likadan.
Tack :)

Fick frÄga precis vad jag önskar mig i födelsedagspresent och sagt G-Shock Ingen aning om vilken modell jag vill ha dock. Gillar looken pÄ 5600bb men Àr lite inne nu pÄ en med fler funktioner. Tror jag fÄr lÄta flickvÀnnen leta sjÀlv om hon köper en haha.

Byter den inte veckodag?
Tror inte den Àr instÀlld ordentligt pÄ passande region. Man kan skriva in det sjÀlv om det inte finns i menyn, hur man nu gör. Men byta dag tycker jag den skulle göra ÀndÄ...

Har bara inte tittat nÀrmare pÄ den, upptÀckte att det var fel dag samtidigt som jag tog bilden. Ska kolla inst för Äret, tack @Sonnyboy

TÀnkte att det var lÀnge sen vi sÄg en liten jÀmförelse sÄ folk förstÄr hur maffig och mÀktig en King Àr.
DW-5600E Àr ju nÄtt de flesta har en uppfattning om hur stor den Àr. Det förvÄnar mig stÀndigt hur mÄnga som fÄr en 5600 att se maffig ut pÄ handleden, för pÄ mig sitter de som en Baby-G. DÀrav kommer vurmandet för Kings.
DW-5600E + GX56 (Ber om ursÀkt för att de inte Àr synkade)

DSCN0274.JPG
DSCN0275.JPG
DSCN0279.JPG
DSCN0284.JPG
DSCN0280.JPG

Senast Àndrad:
TÀnkte att det var lÀnge sen vi sÄg en liten jÀmförelse sÄ folk förstÄr hur maffig och mÀktig en King Àr.
DW-5600E Àr ju nÄtt de flesta har en uppfattning om hur stor den Àr. Det förvÄnar mig stÀndigt hur mÄnga som fÄr en 5600 att se maffig ut pÄ handleden, för pÄ mig sitter de som en Baby-G. DÀrav kommer vurmandet för Kings.
DW-5600E + GX56 (Ber om ursÀkt för att de inte Àr synkade)

DSCN0274.JPG
DSCN0275.JPG
DSCN0279.JPG
DSCN0284.JPG

Den sista bilden Àr alltsÄ inte en synvilla? Sjukt stor..!

Jag vann Frogman-passarounden och hÀmtade dÄ ut min nya groda igÄr. Riktigt nöjd Àr jag! Ska upp till Norrland nÄgra veckor och vandra/fiska/tÀlta till sommaren och dÄ kommer denna definitivt sitta pÄ handleden! GWF-D1000-1ER
IMG_20190207_102519.jpg
IMG_20190207_102512.jpg
Gratulerar! Fulladdad och synkad, redo för Àventyr och den passar fint pÄ handleden.

Tillbaka
Topp