Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den stÄr garanterat pall mot alla eventuella skrivbord och tangentbord iaf! Lycka till att sluta röka/snusaHade en vit dag frÄn G-shock för roterandets skull, man, vad man kan sakna dem.
Mudmastern fick Ă„ka med idag.
![]()
MĂ„ndag = spam dag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Den stÄr garanterat pall mot alla eventuella skrivbord och tangentbord iaf! Lycka till att sluta röka/snusa![]()
Det mÀrks inte sÄ mycket utan lite lagom skulle jag sÀga, frÄn sidan syns det ju och pÄ bandspetsen likasÄ.Det dÀr röda inlÀgget mot det svarta Àr mycket trevligt. Men pÄ handleden mÀrks inte detta speciellt mycket?
Vilken best! Cool, men föredrar nog Frogman-varianten. Denna Àr bra mycket större? Hur stÄr de sig mot varandra.MÄndag = spam dag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Coolt. Vilken modell Àr det dÀr? Hur ser baksidan ut?
Kul att den fick ett nytt liv. Det Àr nice med vintage g shocks. Enda vintage jag gÄr igÄng pÄ![]()
MRG-1 med screwback.
fortfarande förvÄnansvÀrt nöjd med denna. men bezeln blir nog en helsvart tror jag. har tyvÀrr ingen att prova med just nu.
Total awesomeness!!fortfarande förvÄnansvÀrt nöjd med denna. men bezeln blir nog en helsvart tror jag. har tyvÀrr ingen att prova med just nu.
fortfarande förvÄnansvÀrt nöjd med denna. men bezeln blir nog en helsvart tror jag. har tyvÀrr ingen att prova med just nu.
Den bÀr större Àn Frogman, Àr pÄ grÀnsen vad jag kan komma undan med.Vilken best! Cool, men föredrar nog Frogman-varianten. Denna Àr bra mycket större? Hur stÄr de sig mot varandra.
GWF-D1000B-1LTD idag,
![]()
![]()
![]()
![]()
Chefen (nu f.d) för Filippinska polisvÀsendet rockar Gravitymaster,
![]()
SÄ nice, behöver inte Àndras det minsta! Enda farhÄgan Àr vÀl om man Àr kÀnslig för vad som faktiskt stÄr i kanji.fortfarande förvÄnansvÀrt nöjd med denna. men bezeln blir nog en helsvart tror jag. har tyvÀrr ingen att prova med just nu.
Den dÀr toppar det mesta. Galne clownen, tror jag modellen heter.
Ja, den Àr ganska grÀslig faktiskt. PÄ ett smakfullt sÀttDen dÀr toppar det mesta. Galne clownen, tror jag modellen heter.
AvsevÀrd Vill-ha faktor.
Bara som kuriosa sÄ finns den modellen i den utsÀllningsmontern i G-Shock Store i London.
HÀftigt! Dit skulle man gÀrna ÄkaBara som kuriosa sÄ finns den modellen i den utsÀllningsmontern i G-Shock Store i London.