Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dagens tips. Fanns ytterligare tvÄ modeller pÄ rea, annars Àr det 20% pÄ ordinarie pris.
![]()
Ser ut som caliroots.Butikens namn syns inte.
Butikens namn syns inte.
Ser ut som caliroots.![]()
SĂ„Ă„Ă„Ă„ grym!
Wow! Den var grym!BlÄtt Àr flott. @TobiasD frÄgade för ett tag sedan om det inte finns nÄgra mindre varianter av Frogman varpÄ jag tipsade om GF-8250CM-2JR. Jag blev sjÀlv sÄ betagen, sÀrskilt ocksÄ efter @S.L hade skaffat sin senaste blÄa Frogman att jag var tvungen att slÄ till. Jag hittade denna NOS fÄr man vÀl sÀga eftersom den Àr tillverkad den 13 januari 2015, pÄ Ebay. Den sitter som en Rangeman, dvs helt fantastiskt bra pÄ min handled. Kan rekommenderas! Till och med frugan sa att den var snygg dÄ hon sÄg den nÀr jag packade upp klockan.
![]()
![]()
BlÄtt Àr flott. @TobiasD frÄgade för ett tag sedan om det inte finns nÄgra mindre varianter av Frogman varpÄ jag tipsade om GF-8250CM-2JR. Jag blev sjÀlv sÄ betagen, sÀrskilt ocksÄ efter @S.L hade skaffat sin senaste blÄa Frogman att jag var tvungen att slÄ till. Jag hittade denna NOS fÄr man vÀl sÀga eftersom den Àr tillverkad den 13 januari 2015, pÄ Ebay. Den sitter som en Rangeman, dvs helt fantastiskt bra pÄ min handled. Kan rekommenderas! Till och med frugan sa att den var snygg dÄ hon sÄg den nÀr jag packade upp klockan.
![]()
![]()
Det finns fler pÄ EbayWow! Den var grym!
Mycket trevlig Frogman.BlÄtt Àr flott. @TobiasD frÄgade för ett tag sedan om det inte finns nÄgra mindre varianter av Frogman varpÄ jag tipsade om GF-8250CM-2JR. Jag blev sjÀlv sÄ betagen, sÀrskilt ocksÄ efter @S.L hade skaffat sin senaste blÄa Frogman att jag var tvungen att slÄ till. Jag hittade denna NOS fÄr man vÀl sÀga eftersom den Àr tillverkad den 13 januari 2015, pÄ Ebay. Den sitter som en Rangeman, dvs helt fantastiskt bra pÄ min handled. Kan rekommenderas! Till och med frugan sa att den var snygg dÄ hon sÄg den nÀr jag packade upp klockan.
![]()
![]()
Asch dÄ...Det finns fler pÄ Ebay![]()
Jag tror den Àr baserad pÄ en Àldre version av Frogmans helt enkelt men den Àr fortfarande ISO-certifierad och har samma funktioner som GWF-1000 förutom radiosynk.Mycket trevlig Frogman.
Hur kommer det sig att den Àr mindre Àn andra Frogman?
Hyfsat billig Àr den ocksÄ!Asch dÄ...
Den dÀr Àr alldeles för fin för att bevara min sinnesfrid. Jag har pÄlagt mig köpstopp tills BaselmÀssan Àr.
Fantastiskt trevlig. Kanske fÄr kika lite pÄ Ebay. Det mÄste ÀndÄ vara tillÄtet.
Satt bÀttre pÄ dig Àn mig!BlÄtt Àr flott. @TobiasD frÄgade för ett tag sedan om det inte finns nÄgra mindre varianter av Frogman varpÄ jag tipsade om GF-8250CM-2JR. Jag blev sjÀlv sÄ betagen, sÀrskilt ocksÄ efter @S.L hade skaffat sin senaste blÄa Frogman att jag var tvungen att slÄ till. Jag hittade denna NOS fÄr man vÀl sÀga eftersom den Àr tillverkad den 13 januari 2015, pÄ Ebay. Den sitter som en Rangeman, dvs helt fantastiskt bra pÄ min handled. Kan rekommenderas! Till och med frugan sa att den var snygg dÄ hon sÄg den nÀr jag packade upp klockan.
![]()
![]()
BlÄtt Àr flott. @TobiasD frÄgade för ett tag sedan om det inte finns nÄgra mindre varianter av Frogman varpÄ jag tipsade om GF-8250CM-2JR. Jag blev sjÀlv sÄ betagen, sÀrskilt ocksÄ efter @S.L hade skaffat sin senaste blÄa Frogman att jag var tvungen att slÄ till. Jag hittade denna NOS fÄr man vÀl sÀga eftersom den Àr tillverkad den 13 januari 2015, pÄ Ebay. Den sitter som en Rangeman, dvs helt fantastiskt bra pÄ min handled. Kan rekommenderas! Till och med frugan sa att den var snygg dÄ hon sÄg den nÀr jag packade upp klockan.
TackarDen dÀr modellen Àr sÄ grymt cool!
Det Àr bara att gratulera till köpet.
Riktigt fint köp, bara gratulera! Vad fick man ge för den pjÀsen?BlÄtt Àr flott. @TobiasD frÄgade för ett tag sedan om det inte finns nÄgra mindre varianter av Frogman varpÄ jag tipsade om GF-8250CM-2JR. Jag blev sjÀlv sÄ betagen, sÀrskilt ocksÄ efter @S.L hade skaffat sin senaste blÄa Frogman att jag var tvungen att slÄ till. Jag hittade denna NOS fÄr man vÀl sÀga eftersom den Àr tillverkad den 13 januari 2015, pÄ Ebay. Den sitter som en Rangeman, dvs helt fantastiskt bra pÄ min handled. Kan rekommenderas! Till och med frugan sa att den var snygg dÄ hon sÄg den nÀr jag packade upp klockan.
![]()
![]()
Tackar
StorleksjÀmförelse:
![]()
Runt 6000 efter alla avgifter. Kolla pÄ Ebay. Skickar du frÄn Japan sÄ betalar du ocksÄ moms plus lite avgifter.Riktigt fint köp, bara gratulera! Vad fick man ge för den pjÀsen?
![]()
![]()
Jag hÄller med. En av sakerna som jag föll för nÀr jag trÄlade igenom youtube efter video pÄ klockan. Men konstigt nog verkar inte denna modellen ha varit sÀrskilt populÀr bland samlare?Jag gillar ocksÄ att den mindre frogmannen har DIVER'S 200M i en fet text.
Attans, misstÀnkte det lÄg en japan-import bakom den! Riktigt snygg hur som haverRunt 6000 efter alla avgifter. Kolla pÄ Ebay. Skickar du frÄn Japan sÄ betalar du ocksÄ moms plus lite avgifter.