Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀr Àr mina favoriter:Vilken/vilka fyrkanter Àr eran favorit? Av dom jag har haft sÄ tycker jag dom hÀr tre Àr bÀst.
1. GW-5000-1JF
2. GW-S5600U-1JF
3. DW-5000-1JF
Vilken modell Ă€r den högra klockan?Mycket att göra hemmavid och sĂ„ ska man samtidigt banta klocksamlingen med dessa tvĂ„âŠ
Det Àr en GWG-1000-1AVilken modell Àr den högra klockan?
Jag hade precis en GPR-H1000 men kÀnde att den Àr trevlig, dock saknade ja smart funktionerna, och eftersom det nÀstan bara var lite matrial-skillnad pÄ dessa tvÄ sÄ kÀnde jag att ja ville gÄ pÄ GBD-H2000 för just smarta funktionerna.Vilken modell skulle ni vÀlja utav GBD-H2000 och GPR-H1OOO?
Samt nÄgon som vet de största skillnaderna, mellan dessa modellerna?
Bara för att undvika missförstÄnd, tror nog att @Chivo menar den nya Rangeman. Och det @Dan1jel beskriver Àr B1000 . Eller?Jag hade precis en GPR-H1000 men kÀnde att den Àr trevlig, dock saknade ja smart funktionerna, och eftersom det nÀstan bara var lite matrial-skillnad pÄ dessa tvÄ sÄ kÀnde jag att ja ville gÄ pÄ GBD-H2000 för just smarta funktionerna.
Dels sÄ har GBD lite fler funktioner rent allmÀnt. Men vill man inte ha notiser och sov tracker med HR sensors osv sÄ hade jag rekomenderat GPR.
Men eftersom jag gÀrna vill ha lite mer lull lull sÄ föredrar ja H2000.
VÀrt att notera Àr att GBD-H1000 och H2000 Àr inte samma i funktioner dÄ H2000 Àr mer finslipad (sÄ man inte tror att GBD-H1000 Àr samma fast annan design, för sÄ Àr inte fallet).
Nyfiken pÄ vart du fick tag pÄ GPR-H1000, sÄ snabbt om du redan har haft den? Den slÀpptes vÀl precis pÄ marknaden, om inte jag har missuppfattat det.Jag hade precis en GPR-H1000 men kÀnde att den Àr trevlig, dock saknade ja smart funktionerna, och eftersom det nÀstan bara var lite matrial-skillnad pÄ dessa tvÄ sÄ kÀnde jag att ja ville gÄ pÄ GBD-H2000 för just smarta funktionerna.
Dels sÄ har GBD lite fler funktioner rent allmÀnt. Men vill man inte ha notiser och sov tracker med HR sensors osv sÄ hade jag rekomenderat GPR.
Men eftersom jag gÀrna vill ha lite mer lull lull sÄ föredrar ja H2000.
VÀrt att notera Àr att GBD-H1000 och H2000 Àr inte samma i funktioner dÄ H2000 Àr mer finslipad (sÄ man inte tror att GBD-H1000 Àr samma fast annan design, för sÄ Àr inte fallet).
Som de sÀger dÀr borta...Stöddig trio hos jomarr pÄ wus.
Oj ja de stÀmmer lite ute pÄ villospÄr dÀr, men det Àr B1000 jag haft, inte nya rangeman, misstÀnker att min GBD har trÀnings program, medans nya rangeman inte har sÄdant.
Se tidigare inlÀgg, men det Àr korrekt att jag beskrev B1000 och inte H1000Det stÀmmer nog, det Àr denna modellen som jag frÄgar efter.
Sök pÄ jackie_choice pÄ Instagram.Stöddig trio hos jomarr pÄ wus.
LÀckert..Sök pÄ jackie_choice pÄ Instagram.