Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ajaj, slit inte ut den innan OWG MarchHÄller pÄ att bli OWG med denna.
Vilken/vilka fyrkanter Àr eran favorit? Av dom jag har haft sÄ tycker jag dom hÀr tre Àr bÀst.
1. GW-5000-1JF
2. GW-S5600U-1JF
3. DW-5000-1JF
3 favoriter i resinVilken/vilka fyrkanter Àr eran favorit? Av dom jag har haft sÄ tycker jag dom hÀr tre Àr bÀst.
1. GW-5000-1JF
2. GW-S5600U-1JF
3. DW-5000-1JF
Mina favoriter just nu. StÄlis och semistÄlis kommer tÀtt dÀrefter.Vilken/vilka fyrkanter Àr eran favorit? Av dom jag har haft sÄ tycker jag dom hÀr tre Àr bÀst.
1. GW-5000-1JF
2. GW-S5600U-1JF
3. DW-5000-1JF
Min favorit fyrkant som dock uppvisar ett konstigt beteende. Satte timern pÄ 45min, kollade efter en stund sÄ stÄr den pÄ 4.44.54 och nÀr den kommer till 54 pÄ sekunden sÄ hoppar den till 57 och gÄr ner till 54 och hoppar tillbaka till 57 pÄ sekunden och alarm och tidtagning ocksÄ stÄr pÄ 4.44 och 44.44 men vanliga tiden verkar stÀmma Àn sÄlÀnge, nÄn som vet vad det kan vara, batteriet Àr 1,5Är gammalt och av mÀrket Renata men kanske fÄr testa byta de ÀndÄ?
Ja just ja det kan vara en bra börjanDu kan prova att göra en AC reset och se om det löser det.
19/1Noen som vet om MRG-B5000R-1JR kommer til Europa?
Kommer bÀst överens med den hÀr trion.Vilken/vilka fyrkanter Àr eran favorit? Av dom jag har haft sÄ tycker jag dom hÀr tre Àr bÀst.
1. GW-5000-1JF
2. GW-S5600U-1JF
3. DW-5000-1JF
Kommer bÀst överens med den hÀr trion.
First, Hero och Sting.
NÀra men ingen GTroligtvis min favorit just nu helt underbar och det Àr en Worldtimer
Sant santNĂ€ra men ingen G