Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnk sÄ frÀckt det hade vart att kunna köpa kompletta kombilÀnkar i lite olika fÀrger
Jag gillar inte kombon metall och gummi.... men den rosefÀrgade ser vÀldigt feminin och vacker ut. Hade den haft metall lÀnk dÄ hade det varit no brainer ... om jag var en kvinnaSpanar lite pÄ nÀsta G, finns ju smÄ i metall. Dock med gummiband
Hur Àr kombon metall o gummi?
Om nÄgon hittar en begagnad sÄdan klocka till salu, sÄ hojta gÀrna till
Ska ha det i ÄtankeOm nÄgon hittar en begagnad sÄdan klocka till salu, sÄ hojta gÀrna till
Enligt tysken kommer den till Europa i februari.Noen som vet om MRG-B5000R-1JR kommer til Europa?
Min första grodfredag och grodans första fredag med mig pÄ jobbet. Det mÄste ju sÄ klart dokumenteras noga
Crimpning av kontaktdon till prototyp.
Fem (!) meter hundpromenad i solskenet. Han tyckte det var för kallt, men jag hade gÀrna fÄtt lite mer ljus
Testprint av klockhÄllare med vÀggfÀste för klockskÄpet. Blev kalas, nÀsta vecka rampar jag upp till industriell skala (nÄja, men 40 i alla fall )
Gör sjÀlv, dÄ fÄr jag som jag vill ha det . Just den hÀr Àr anpassad för att kroka i bakplattan i IKEAs Uppspel vitrinskÄp (och SkÄdis).Hittar du ritningar pÄ nÀtet eller gör du egna?
Gör sjÀlv, dÄ fÄr jag som jag vill ha det . Just den hÀr Àr anpassad för att kroka i bakplattan i IKEAs Uppspel vitrinskÄp (och SkÄdis).
Det var ju trevligt att Anders ville komma och hÀlsa pÄ samtidigt som ett nytt paket frÄn Buyee anlÀnde
Jag gillar den dÀr! Testade den för nÄgra Är sedan men tyckte tyvÀrr den upplevdes lite för liten pÄ min arm. Annars hade jag garanterat haft en sÄdan. Det enda negativa med modellen tycker jag Àr omrÄdet dÀr mode-displayen sitter pÄ en "vanlig" 2100, den kÀnns lite mÀrklig dÄ den inte fyller nÄgon funktion.Spanar lite pÄ nÀsta G, finns ju smÄ i metall. Dock med gummiband
Tito, vad hÀnde med den hÀr Froggien? Duger den inte för grodfredag?
Har kikat lite, det Àr dessa tvÄ du behöver:FredagshjÀlp sökes frÄn er som kan allt om G-shock
Jag drog sönder skruven till min stÄlis. Den lilla skruven som gÄr in i den lÄÄÄnga honan till armbandet...sÄ att sÀga
Hur sjutton hittar jag lite snabbt och smidigt (eller alls egentligen) en ny hona och hane (skruv)?
Antar det Àr detta "kit" jag behöver https://www.ebay.com/itm/3110111922...CttuZHkTvC&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
Tack pÄ förhand
Fel fÀrg? Annars Àr det ju sjuk tajmingSpanar lite pÄ nÀsta G, finns ju smÄ i metall. Dock med gummiband
Till och med rÀtt plats i landet @martaSM30Fel fÀrg? Annars Àr det ju sjuk tajming
https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-gm-s2100-3aer.184730/
Har kikat lite, det Àr dessa tvÄ du behöver:
Casio 1 x Bandschraube kurz silbern Edelstahl GMW-B5000 GMW-B5000D | Minott Center
www.minott-center.comOriginal artikelnummer :Casio 1 x Bandschraube lang silbern Edelstahl GMW-B5000 GMW-B5000D | Minott Center
www.minott-center.com
Ska kika lite om det finns pÄ andra stÀllen ocksÄ.
Icke original via Ali
Edelstahl Schraube Stange Geeignet FĂŒr Casio Kleine Platz Gold Und Silber Block GMW-b5000 Serie Uhr Strap Pleuel - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
DÄ fÄr vi hoppas pÄ ett snabbt tillfrisknande.Den behöver lite TLC och hanteras av TOP MEN