• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Make Steel Saturday a thing!
1000008624.jpg
Ok!
1000006093.jpg
 
Kul nĂ€r det plingar till i mobilen och det visar sig att man köpt ytterligare en klocka via Buyee. En klocka man la ett bud pĂ„ för en vecka sen och glömt bort... SĂ„ dĂ€r sket sig tanken att minska ner samlingen genom att sĂ€lja av ett gĂ€ng pĂ„ Tratten 😅.
1000006086.png

KĂ€nner igen det dĂ€r. Buyee Ă€r som en vĂ€nlig langare precis runt hörnet som gör det omöjligt att sluta đŸ„č
 
đŸ”„ HEADS UP đŸ”„ innan de hamnar pĂ„ K&S:

Byte mot GWG-2000 intressant.

1. Casio Twin Sensor pÄ nytt camo natoband
IMG_0575.jpeg


2. DW-6900bba som blev bbn: jag skrapade bort den svarta fĂ€rgen pĂ„ insidan av glaset. Det syns inte mycket med klockan pĂ„ handleden. En liten ding pĂ„ utsidan vid 24H. !!! SÅLD !!!
IMG_0576.jpeg

IMG_0578.jpeg


3. DW-6600 Fox Fire, Made in Japan, nyskick !!! SÅLD !!!
IMG_0580.jpeg


4. GUL 4113 med extra lÀnkbitar, en rejÀl pjÀs, bezel med vÀnstervridning, behöver nytt batteri, nyskick.
IMG_0581.jpeg

IMG_0582.jpeg


5. Garmin Instinct 2 Solar Tactical:
AnvÀnd 8 gÄnger, fullset, 2 fallskÀrmshopp-lÀgen, stealth-lÀge med alla sensorer och BT avstÀngda
Hiking med GPS, TRACK ME och GO BACK utan att vara kopplad med appen, sĂ„nt kan du göra nĂ€r du kommer hem 😁👍
Alla möjliga trÀningsaktiviteter, och du kan skapa egna.
Mycket bra batteritid, över 2 mÄnader utan ljus med batterisparlÀge (tid och datum pÄ displayen) , över 40 dagar i normalt ABC-lÀge och utan pÄslagna sensorer.
PĂ„ bild nr.2 kan du se storleken pĂ„ sensorn đŸ€Ł 
 hĂ€r har Casio mycket att lĂ€ra sig av, i jĂ€mförelse med denna sĂ„ Ă€r Casios smartklockor 10 Ă„r bak i tiden

IMG_0583.jpeg
IMG_0584.jpeg
 
Senast Àndrad:
KĂ€nner igen det dĂ€r. Buyee Ă€r som en vĂ€nlig langare precis runt hörnet som gör det omöjligt att sluta đŸ„č
Precis! Under tiden man vĂ€ntar pĂ„ att bestĂ€lld klocka ska komma till lagret sĂ„ hinner man ju scrolla vidare 😅. Never ending story... Men nu drog jag bromsen vid 8. Sista har ju iofs inte dykt upp till lagret Ă€n đŸ€”
 
1000001640.jpg

Gamla till vÀnster och nya till höger.
1000001641.jpg

Gamla sensorn har sett bÀttre dagar...
1000001644.jpg

SÄg att sensorn Àven hade tvÄ repor pÄ baksidan, kan ha varit dem som gjorde att sensorn inte fungerade.
1000001647.jpg
1000001648.jpg

Nya sitter nu pÄ plats, dags att prova om detta fungerar!
1000001650.jpg

Hurra! 1/3 funkar...
1000001651.jpg

2/3 funktioner funkar...
1000001649.jpg

3/3 funktioner 👌 superb! Bara Ă„ sĂ€tta ihop klockan igen, men först ska vi se hur nĂ€ra den Ă€r min andra GWG.
1000001655.jpg

Min andra GWG steg sakta i vÀrmen (varm vatten) men tog upp dem efter ett tag, kÀnner att detta var lyckad reparation!
1000001659.jpg
Underbart att se! HĂ€rligt att du fick den att fungera 😀
 
Var det nÄgot krÄngel med modulen?
Men personligen tror jag att jag kommer behĂ„lla den negativa, ett tag i alla fall. KĂ€nns som klockan som helhet blir bĂ€ttre med mörkt. FĂ„r vĂ€l kolla tiden pĂ„ mobilen 🙃
Men det dĂ€r blev sjukt bra det med, hĂ€rlig modell ♄
Inga problem, 100% plug and play Ät bÄda hÄllen, stoppade i den negativa i den andra.
 
Tillbaka
Topp