Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul nÀr det plingar till i mobilen och det visar sig att man köpt ytterligare en klocka via Buyee. En klocka man la ett bud pÄ för en vecka sen och glömt bort... SÄ dÀr sket sig tanken att minska ner samlingen genom att sÀlja av ett gÀng pÄ Tratten .
Vad tror du? Ska jag byta?Vad tror du om ett byte till positiv display? Hade det lyft klockan som helhet? Skit i om man kan se vad det stÄr . Har ju en likadan pÄ ingÄng, men funderar om jag ska köpa en DW-5600FF för 870 kr pÄ Blue Tomato och anvÀnda som donator...
Tror de blir riktigt snyggt faktiskt, du mÄste iaf testa Ä lÀgga upp bild!Vad tror du? Ska jag byta?
Gört! Om inte annat Àn för att se hur det gÄr att montera in en 3229 i denVad tror du? Ska jag byta?
Precis! Under tiden man vÀntar pÄ att bestÀlld klocka ska komma till lagret sÄ hinner man ju scrolla vidare . Never ending story... Men nu drog jag bromsen vid 8. Sista har ju iofs inte dykt upp till lagret ÀnKÀnner igen det dÀr. Buyee Àr som en vÀnlig langare precis runt hörnet som gör det omöjligt att sluta
OkidokiMake Steel Saturday a thing!
Underbart att se! HĂ€rligt att du fick den att fungera
Gamla till vÀnster och nya till höger.
Gamla sensorn har sett bÀttre dagar...
SÄg att sensorn Àven hade tvÄ repor pÄ baksidan, kan ha varit dem som gjorde att sensorn inte fungerade.
Nya sitter nu pÄ plats, dags att prova om detta fungerar!
Hurra! 1/3 funkar...
2/3 funktioner funkar...
3/3 funktioner superb! Bara Ä sÀtta ihop klockan igen, men först ska vi se hur nÀra den Àr min andra GWG.
Min andra GWG steg sakta i vÀrmen (varm vatten) men tog upp dem efter ett tag, kÀnner att detta var lyckad reparation!
Ja jag var lite orolig dÀr i början med sensorn om de skulle funka eller ej men super nöjd har Àven prövat att bada med den, klarade det galantUnderbart att se! HÀrligt att du fick den att fungera
Var det nÄgot krÄngel med modulen?
JÀklar vad bra det blev. Ser mer retro ut sÄdÀr imo.
Inga problem, 100% plug and play Ät bÄda hÄllen, stoppade i den negativa i den andra.Var det nÄgot krÄngel med modulen?
Men personligen tror jag att jag kommer behÄlla den negativa, ett tag i alla fall. KÀnns som klockan som helhet blir bÀttre med mörkt. FÄr vÀl kolla tiden pÄ mobilen
Men det dÀr blev sjukt bra det med, hÀrlig modell
Now we're talkin'!Jag veeeet @L&W . FÀrgerna pÄ stÄlbezel och visare stÀmmer inte. Ja, jag veeeet att det ligger en riktig pÄ blocket. Jag veeeet att jag borde köpa den...
Jag börjar med lite frÀsigt blÄtt bakgrundsljud @ironcastle . Ljuset framifrÄn kommer sÄ smÄningom
Jamen KĂĂĂĂĂĂP en dĂ„!Snöskottar-G
Jag behöver en maskin med plog!!!
Eller..... SĂ„ köper jag en fyrhjuling MED plog Eller en liten traktorJamen KĂĂĂĂĂĂP en dĂ„!
En kollega som Àr jÀkligt duktig mek byggde en plog till sin Volvo 140.
Du har visst mÄnga Saabar har jag hört. Konvertera en sÄn kanske?
Inte alls en dum idé!Eller..... SÄ köper jag en fyrhjuling MED plog Eller en liten traktor
MÄste finnas nÄn bra som matchar en G-shock